Objednávka

Alchymie

Alchymie
E-kniha

77 % (27 Hodnocení)

Alchymie

77 % (27 Hodnocení)

E-kniha - epub, mobi

rok vydání 2021

Ihned ke stažení

Podrobnosti

O knize

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat....
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat. Porozumění tomu, co ovlivňuje...
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat. Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

77%

(27 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

26.9.2021
Skvělá knížka, ostatně jako všechny Melvilovky :-)
8.5.2023
Kniha je čtivá, zábavná a uvolněná. Díky krátkým kapitolám se dá četba častěji přerušit, informace nechat vstřebat a zase začít bez nepříjemného navazování na rozečtenou stránku. To mi opravdu vyhovovalo. Jedná se o inspirativní nástroj, který vám nedá jasný návod ke správnému marketingu, k němuž má často zdánlivě docela daleko. Což může být však zároveň i kámen úrazu, někdy zkrátka potřebujete...
Kniha je čtivá, zábavná a uvolněná. Díky krátkým kapitolám se dá četba častěji přerušit, informace nechat vstřebat a zase začít bez nepříjemného navazování na...
Kniha je čtivá, zábavná a uvolněná. Díky krátkým kapitolám se dá četba častěji přerušit, informace nechat vstřebat a zase začít bez nepříjemného navazování na rozečtenou stránku. To mi opravdu vyhovovalo. Jedná se o inspirativní nástroj, který vám nedá jasný návod ke správnému marketingu, k němuž má často zdánlivě docela daleko. Což může být však zároveň i kámen úrazu, někdy zkrátka potřebujete navést jasným směrem. Tady spíše vhodné kroky hledáte, k jádru pudla se autor dostává prostřednictvím krátkých příběhů z běžného života i pracovní praxe. Kniha vás má podnítit k napaditosti a odvaze zkoušet v marketingu netradiční věci, dívat se na svět jinýma očima. Inspirovala mě, i když vím, že v pracovní sféře nepůjde o zásadní změny. Nelíbily se mi negativní narážky na Richarda Dawkinse. Je v pořádku nesouhlasit s názory druhého, ale sem to zkrátka nepatřilo.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat