Objednávka

Alchymie

76 % (26)

Kniha - vázaná s laminovaným potahem

Skladem > 5 ks

Možnosti doručení a platby

499 Kč 464 Kč

Ušetříte 35 Kč

Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu – přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně zábavné vyprávění i hluboký vhled do behaviorální psychologie. Úderným britským humorem vás geniální marketér...
Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu – přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní...

Alchymie

vázaná s laminovaným potahem

499 Kč 464 Kč

Podrobnosti

O knize

Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu – přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně zábavné vyprávění i hluboký vhled do behaviorální psychologie. Úderným britským humorem vás geniální marketér pobídne, abyste se nebáli být triviální, kladli si hloupé otázky a nikdy nebyli naprosto čitelní, protože vás pak lidé budou mít na háku. Na praktických příkladech ze své legendární kariéry vám ukáže, že úspěch je zřídkakdy vědecký –...
Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu – přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně zábavné vyprávění i hluboký vhled do...
Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu – přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně zábavné vyprávění i hluboký vhled do behaviorální psychologie. Úderným britským humorem vás geniální marketér pobídne, abyste se nebáli být triviální, kladli si hloupé otázky a nikdy nebyli naprosto čitelní, protože vás pak lidé budou mít na háku. Na praktických příkladech ze své legendární kariéry vám ukáže, že úspěch je zřídkakdy vědecký – dokonce i ve vědě. Proto byste se stejně jako Rory neměli bát vyzkoušet absurdní nápady, nikdo jiný to za vás totiž neudělá. Reklamní legenda britské agentury Ogilvy vysvětluje, že racionalita není vrcholný vývojový stupeň a redukcionalistická logika se nedá uplatňovat ve spletité problematice lidských vztahů. Chcete-li své podnikání skutečně zaměřit na zákazníky, musíte ignorovat, co lidé říkají. Zaměřte se na to, co cítí. V mnoha klíčových oblastech našeho života hraje rozum malou roli. Pohánějí nás nevědomé touhy, přitahuje nás krásné, extravagantní a absurdní – od honosných svatebních oznámení až po drobné lahvičky nejnovějších vůní. Pokud tedy chcete ovlivnit volbu lidí, musíte obejít rozum. Nejlepší nápady mnohdy nedávají smysl. „Abyste byli brilantní, musíte být iracionální.“ Provede vás také úskalím vytváření a budování dobrého jména značky a pokračuje s apelem, že lepší branding lze použít nejen k prodeji produktů, ale také k podpoře různých sociálních cílů. Těšit se můžete na praktické případové studie z jeho závratné kariéry při práci na kampaních pro AmEx, Microsoft a další. Hlavně však po celou dobu čtení budete mít pocit, že jste se ocitli na večírku s tím nejzábavnějším a nejbystřejším společníkem, kterého vám reklamní svět mohl nabídnout.

Hodnocení

76%

(26)

Hodnotilo 26 čtenářů
Ve spolupráci s
Ve spolupráci s Databazeknih.cz

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop zobrazují nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Recenze

Čtenářská recenze

27.9.2021
Skvělá knížka, ostatně jako všechny Melvilovky :-)

Čtenářská recenze

8.10.2021
Distribuce a marketing knihy Alchymie je potvrzením obsahu knihy: Stačí tajemný název, líbivá anotace, pocit exkluzivity tomu dodá valoun zlata na deskách a zlatá předsádka a člověk je náhle iracionálně ochoten zaplatit za knihu poměrně vysokou cenu. Obsah knihy by se však vešel na pár desítek stran a člověk by o nic "extra" nepřišel.
Distribuce a marketing knihy Alchymie je potvrzením obsahu knihy: Stačí tajemný název, líbivá anotace, pocit exkluzivity tomu dodá valoun zlata na deskách a zlatá...
Distribuce a marketing knihy Alchymie je potvrzením obsahu knihy: Stačí tajemný název, líbivá anotace, pocit exkluzivity tomu dodá valoun zlata na deskách a zlatá předsádka a člověk je náhle iracionálně ochoten zaplatit za knihu poměrně vysokou cenu. Obsah knihy by se však vešel na pár desítek stran a člověk by o nic "extra" nepřišel.
Číst více

Čtenářská recenze

29.7.2021
Dopředu konstatuji, že jsem knihu četl jen do poloviny a následně knihu opustil. V principu není to zlá kniha a je plná validních myšlenek. Pokud je vám ekonomie, nebo Business cizí, pak věřím, že můžete najít v knize zalíbení, avšak v opačném případě je to spíše nezajímavé čtení občas přiložené zajímavým příkladem. Komentář přidávám, neb bude pouze 2. a snad pomůže při rozhodování. Autor se...
Dopředu konstatuji, že jsem knihu četl jen do poloviny a následně knihu opustil. V principu není to zlá kniha a je plná validních myšlenek. Pokud je vám ekonomie,...
Dopředu konstatuji, že jsem knihu četl jen do poloviny a následně knihu opustil. V principu není to zlá kniha a je plná validních myšlenek. Pokud je vám ekonomie, nebo Business cizí, pak věřím, že můžete najít v knize zalíbení, avšak v opačném případě je to spíše nezajímavé čtení občas přiložené zajímavým příkladem. Komentář přidávám, neb bude pouze 2. a snad pomůže při rozhodování. Autor se konstantně pouští do "ekonomů" avšak bez znalosti i středně pokročilé ekonomické teorie. V jeho podání je ekonomie ekonomií klasickou z 19. století s představou dokonalé konkurence a zcela efektivních trhů. Autor si však neuvědomuje, či úmyslně zavádí, že ekonomie i věda se posunuly už dále. Několik příkladů. Snížení ceny produktu se nerovná vždy vyšší prodej - záleží od elasticity. Dávat zaměstnancům vyšší mzdy, aby se snížila fluktuace a zvýšila spokojenost zaměstnanců není v rozporu s ekonomickou realitou, je to součástí tzv. "efektivnostní mzdy". Ekonomie také rozhodně netvrdí, že se musí jít cestou maximální ekonomické efektivnosti a nejlepší by tak bylo spojit Walmart, Lidl, Kaufland do jednoho řetězce pro dosažení úspor z rozsahu, naopak koncept monopolostické konkurence je nejrozšířenější tržní struktura - vede k diverzifikaci nabídky a inovacím. Autor zmiňuje behaviorální ekonomii, ale přijde mi, že podceňuje její současný význam a postavení v ekonomické teorii. Autor se často mýlí i u neekonomických témat, třeba jeho odsuzování GPS, která jen hledá nejrychlejší nebo nejkratší cestu a on, když jede na letiště ji nepoužívá, protože jede okresní silnicí, aby měl jistou, že neuvázne v zácpě a stihne letadlo. Kdyby kniha byla z roku 2010 o offline, asi bych to nekomentoval, avšak moje Google maps mne tedy vedou tak, abych se vyhl zácpě a opravám vozovky a dojel na místo v daném čase. Výše uvedené a další příklady mne vedly k pochybnostem, zda autor ví o čem mluví také v oborech, kterým já sám nerozumím. Jedno z hlavních poselství knihy je věřit někdy intuici, chovat se iracionálně a někdy ignorovat data pokud intuice říká něco jiného. To mi připadá nebezpečné. Přestože kriticky uvažovat o datech a vědeckých výstupech je správné, někteří čtenáři by to mohli interpretovat jako povzbuzení pro jejich užívání "zdravého selského rozumu" namísto dat a reality... A to je přesně to co řadu firem a společnosti zpomaluje od pokroku. Jinak lze říci, že kniha má čtivý tón a řada příkladů jej zajímavě doplňuje.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat