e-kniha

Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

Public relations

Denisa Hejlová

297 Kč

    Formát titulu:
    Kategorie: Média, žurnalistika, komunikace
    Počet stran: 256
    Nakladatel: Grada
    Rok vydání: 2015
    Jazyk: Český
    Dostupný formát: epub, pdf, mobi
    Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká.
    Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit

Doporučujeme