Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
90%
(6 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
5.11.2015
Komplexně pojatá kniha shrnující nejdůležitější informace o PR skládající se z pěti částí - historie, teorie, strategie, oblastí PR a rolí PR ve společnosti. Vše je jasně a přehledně vysvětleno a doplněno o praktické příklady. Kniha se čte poměrně rychle, nepočítám-li závěrečný seznam zdrojů, má 230 stránek. Ideální kniha k přípravě státnicových otázek pro všechny, kdo studují marketing a PR.
Komplexně pojatá kniha shrnující nejdůležitější informace o PR skládající se z pěti částí - historie, teorie, strategie, oblastí PR a rolí PR ve společnosti. Vše je...
Komplexně pojatá kniha shrnující nejdůležitější informace o PR skládající se z pěti částí - historie, teorie, strategie, oblastí PR a rolí PR ve společnosti. Vše je jasně a přehledně vysvětleno a doplněno o praktické příklady. Kniha se čte poměrně rychle, nepočítám-li závěrečný seznam zdrojů, má 230 stránek. Ideální kniha k přípravě státnicových otázek pro všechny, kdo studují marketing a PR.
Číst více