
Strategická komunikace
•
Jazyk
čeština
Kniha je první původní publikací o strategické komunikaci na českém trhu. Strategickou komunikaci představuje jako nově se rozvíjející obor na pomezí různých společenskovědních a humanitních disciplín: komunikačních a mediálních studií, behaviorální ekonomie a psychologie, politologie a...
Kniha je první původní publikací o strategické komunikaci na českém trhu. Strategickou komunikaci představuje jako nově se rozvíjející obor na pomezí různých společenskovědních a humanitních disciplín: komunikačních a mediálních studií, behaviorální ekonomie a psychologie, politologie a bezpečnostních studií,...
Kniha je první původní publikací o strategické komunikaci na českém trhu. Strategickou komunikaci představuje jako nově se rozvíjející obor na pomezí různých společenskovědních a humanitních disciplín: komunikačních a mediálních studií, behaviorální ekonomie a psychologie, politologie a bezpečnostních studií, informačních technologií a dalších. Autorka přehledně představuje základní postupy, metody, nástroje a taktiky, které se ve strategické komunikaci uplatňují. Na zřeteli má přitom neustále se měnící a vyvíjející se prostředí digitální komunikace a digitálních technologií. V neposlední řadě rozebírá důležitá etická dilemata, která jsou nevyhnutelně součástí praxe strategické komunikace. _x000D_ Publikace je určena jak studujícím komunikačních a sociálněvědních oborů, tak i profesionálům z praxe.
E-kniha - pdf
Novinka
rok vydání 2025
Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Formát
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 316
-
ISBN pdf
- 978-80-246-5817-9