Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

361 Kč

Žánr: Reklama, marketing, obchod
Počet stran: 360
Nakladatel: Grada
Rok vydání: 2011
Jazyk: Český
Dostupný formát: pdf
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit

Doporučujeme