Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
60%
(2 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
10.3.2013
1
Chování zákazníka se zdá být nevyzpytatelné, přesto existují metody, jak odhalit určité obecné zákonitosti. Konkrétně například objevíte, proč je dobré dostat zákazníkům do hlavy značku nebo jak získat důvěru. Informace uváděné v knize jsou podpořené statistickými průzkumy. Osobně bych se sice neodvažoval určovat konkrétní důvody preferencí zákazníků (z mé zkušenosti jsou zákaznici vedeni spíše...
Chování zákazníka se zdá být nevyzpytatelné, přesto existují metody, jak odhalit určité obecné zákonitosti. Konkrétně například objevíte, proč je dobré dostat...
Chování zákazníka se zdá být nevyzpytatelné, přesto existují metody, jak odhalit určité obecné zákonitosti. Konkrétně například objevíte, proč je dobré dostat zákazníkům do hlavy značku nebo jak získat důvěru. Informace uváděné v knize jsou podpořené statistickými průzkumy. Osobně bych se sice neodvažoval určovat konkrétní důvody preferencí zákazníků (z mé zkušenosti jsou zákaznici vedeni spíše generátorem náhodných emočních čísel), ale pro klid duše se vždy nějaké vysvětlení hodí. Kniha je určena spíše specialistům na prodej ve velkém.
Číst více
Číst více