Objednávka

Valentýn se slevou až 15 % na vše.

Chování zákazníka

Recenze(2)

60 %

(2 Recenze)

Jazyk

čeština

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy...
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich...
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.

Kniha

357 Kč

E-kniha

361 Kč

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2011

357 Kč

Běžná cena 425 Kč

Ušetříte 68 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

60%

(2 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

10.3.2013

1

Chování zákazníka se zdá být nevyzpytatelné, přesto existují metody, jak odhalit určité obecné zákonitosti. Konkrétně například objevíte, proč je dobré dostat zákazníkům do hlavy značku nebo jak získat důvěru. Informace uváděné v knize jsou podpořené statistickými průzkumy. Osobně bych se sice neodvažoval určovat konkrétní důvody preferencí zákazníků (z mé zkušenosti jsou zákaznici vedeni spíše...
Chování zákazníka se zdá být nevyzpytatelné, přesto existují metody, jak odhalit určité obecné zákonitosti. Konkrétně například objevíte, proč je dobré dostat...
Chování zákazníka se zdá být nevyzpytatelné, přesto existují metody, jak odhalit určité obecné zákonitosti. Konkrétně například objevíte, proč je dobré dostat zákazníkům do hlavy značku nebo jak získat důvěru. Informace uváděné v knize jsou podpořené statistickými průzkumy. Osobně bych se sice neodvažoval určovat konkrétní důvody preferencí zákazníků (z mé zkušenosti jsou zákaznici vedeni spíše generátorem náhodných emočních čísel), ale pro klid duše se vždy nějaké vysvětlení hodí. Kniha je určena spíše specialistům na prodej ve velkém.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat