Storno a úprava objednávky
Občas se něco nepovede a objednávky tištěných knih je potřeba upravit.
Zda je úprava možná bude záviset na stavu zboží ve skladu a na stavu platby.
Pokud objednávka není zaplacena, nejsnazší je ji zrušit ve Vašem uživatelském účtu. To platí i pro ditigální knížky. Neregistrovaní zákazníci mohou o pomoc požádat zákanickou podporu.
Pokud je zboží zaplaceno nebo placeno dobírkou a předáno dopravci, už není možné dělat žádné změny.
Co lze změnit před expedicí balíku?
- Fakturační adresu fyzické osoby
- Dodací adresu
- Výdejní místo (např. Zásilkovna, balík na poštu atd…)
- Snížení množství objednaného zboží
- Celkové storno objednávky
Co nelze změnit za žádných okolností?
- Způsob dopravy
- Fakturační adresa firmy
- Navýšení počtu objednaného zboží
V případě potřeby změny je nutné co nejdříve kontaktovat naši zákaznickou podporu. Např. na podpora@palmknihy.cz nebo na tel. číslo v patičce webu.
Pokud se nepovede objednávku opravit nebo zrušit před expedicí, je případně možné zboží vrátit. O tom ale až v další kapitole.