Storno a úprava objednávky

Občas se něco nepovede a objednávky tištěných knih je potřeba upravit.

Zda je úprava možná bude záviset na stavu zboží ve skladu a na stavu platby. 

Pokud objednávka není zaplacena, nejsnazší je ji zrušit ve Vašem uživatelském účtu. To platí i pro ditigální knížky. Neregistrovaní zákazníci mohou o pomoc požádat zákanickou podporu. 

Pokud je zboží zaplaceno nebo placeno dobírkou a předáno dopravci, už není možné dělat žádné změny. 

 

Co lze změnit před expedicí balíku?

  • Fakturační adresu fyzické osoby
  • Dodací adresu
  • Výdejní místo (např. Zásilkovna, balík na poštu atd…)
  • Snížení množství objednaného zboží
  • Celkové storno objednávky

 

Co nelze změnit za žádných okolností?

  • Způsob dopravy
  • Fakturační adresa firmy
  • Navýšení počtu objednaného zboží

 

V případě potřeby změny je nutné co nejdříve kontaktovat naši zákaznickou podporu. Např. na podpora@palmknihy.cz nebo na tel. číslo v patičce webu.

 

Pokud se nepovede objednávku opravit nebo zrušit před expedicí, je případně možné zboží vrátit. O tom ale až v další kapitole.