Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
70%
(6 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
11.9.2019
Na jednu stranu doba už jistojistě pokročila a existuje množství dalších knih a studií o tom, jak funguje zákaznická psychologie a jak se zákazníky pracovat pro oboustranné uspokojení.
Na druhé straně je Tomanův Stroj na peníze stručným a výstižným odrazovým vhledem do této problematiky. Správně poukazuje na to, že prodejce musí v první řadě odložit vlastní náhled na věci a přijmout ten zákazníkův....
Na jednu stranu doba už jistojistě pokročila a existuje množství dalších knih a studií o tom, jak funguje zákaznická psychologie a jak se zákazníky pracovat pro...
Na jednu stranu doba už jistojistě pokročila a existuje množství dalších knih a studií o tom, jak funguje zákaznická psychologie a jak se zákazníky pracovat pro oboustranné uspokojení.
Na druhé straně je Tomanův Stroj na peníze stručným a výstižným odrazovým vhledem do této problematiky. Správně poukazuje na to, že prodejce musí v první řadě odložit vlastní náhled na věci a přijmout ten zákazníkův. Tedy nesnažit se ho přesvědčit o tom, že on (prodejce) má pravdu a musí být po jeho, ale že jeho úkolem je uspokojit nějakou potřebu druhé strany nebo vyřešit nějaký její problém.
Číst více
Číst více
22.4.2018
Kniha mě něco málo nového naučila. Je pojata jako poučení z příběhu. Co se mi nelíbilo, tak to časté vkládání otazníků na zamyšlení čtenáře. Taktéž kniha nezapadá úplně do roku 2018, kdy se používají většinou jiné metody.
Kniha mě něco málo nového naučila. Je pojata jako poučení z příběhu. Co se mi nelíbilo, tak to časté vkládání otazníků na zamyšlení čtenáře. Taktéž kniha nezapadá...
Kniha mě něco málo nového naučila. Je pojata jako poučení z příběhu. Co se mi nelíbilo, tak to časté vkládání otazníků na zamyšlení čtenáře. Taktéž kniha nezapadá úplně do roku 2018, kdy se používají většinou jiné metody.
Číst více