Objednávka

Nakup čtení za 500 Kč a vyhraj novou čtečku! Více informací zde.

Stroj na peníze 2.díl

70 % (4)

Kniha - brožovaná

Vyprodáno

99 Kč

Běžná cena 169 Kč

Ušetříte 70 Kč

Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo - to znamená, jak si je udržet jako své zákazníky. Následuje část, která Vám vyvrátí absolutně vše, čemu jste až doposud věřili. Má název „Mýty našeho školství“. Nakonec se dozvíte, jak poskytovat...
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo - to znamená, jak si je...

Stroj na peníze 2.díl

brožovaná

99 Kč

Podrobnosti

O knize

Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo - to znamená, jak si je udržet jako své zákazníky. Následuje část, která Vám vyvrátí absolutně vše, čemu jste až doposud věřili. Má název „Mýty našeho školství“. Nakonec se dozvíte, jak poskytovat zákazníkům servis tak, aby se takzvaně recyklovali - opakovaně kupovali vaše výrobky.
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo - to znamená, jak si je udržet jako své zákazníky. Následuje část, která Vám vyvrátí absolutně vše, čemu jste až doposud...
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo - to znamená, jak si je udržet jako své zákazníky. Následuje část, která Vám vyvrátí absolutně vše, čemu jste až doposud věřili. Má název „Mýty našeho školství“. Nakonec se dozvíte, jak poskytovat zákazníkům servis tak, aby se takzvaně recyklovali - opakovaně kupovali vaše výrobky.

Více od autora:

Ivo Toman
Zobrazit všechny knihy

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat