Public relations

Denisa Hejlová
vázaná
Není skladem
Ale děláme vše pro to, abychom pro vás knihu sehnali.

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic.

Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.

Kategorie: Média, žurnalistika, komunikace
Počet stran: 256
Nakladatel: Grada
Rok vydání: 2015
Rozměr: 25 x 18 x 2 cm
Typ vazby: vázaná
Jazyk: Český
ISBN tištěné knihy: 9788024750224

Možnosti doručení a plateb
Knihy vám doručíme v pořádku a včas
zasilkovna dpd pošta balikovna
Možnosti doručení
  • Poštovné ZDARMA při objednávce nad 699 Kč pro všechny dopravce.
  • Objednávky expedujeme obvykle do 24 hodin.
Doručení na odběrné místo od 29 Kč
  • Zásilkovna + 6 000 výdejen
  • Balík Do Balíkovny + 2 000 výdejen
  • DPD Pickup + 1 200 výdejen
  • Balík Na poštu + 3 000 výdejen
Doručení na vaši adresu od 89 Kč
  • Balík Do ruky - zásilku lze sledovat
  • DPD kurýr - zásilku lze sledovat
Platíte rychle a bezpečně
převodem visa mastercard paypal
Jak u nás zaplatíte? Online platba kartou - nejoblíbenější metoda
  • lze hradit e-knihy, audioknihy i tištěné knihy, karty Visa, Master Card, Maestro, e-zboží ihned ke stažení  fyzické  expedujeme do 24 hod
  • bez poplatku
Platba expresním převodem 
  • lze hradit e-knihy, audioknihy i tištěné knihy, podporují jen některé banky, okamžitá platba, zboží ihned zpřístupněno expedici
  • bez poplatku
Platba běžným převodem
  • lze hradit pouze e-knihy, audioknihy, dárkové poukazy
  • platbu nutno provést manuálně na č. účtu a s  var. symbolem
  • platba připsána za 1-3 dny
  • ihned po připsání platby expedujeme
  • bez poplatku
PayPal
  • mezinárodní platební systém Paypal napojený na tisíce e-shopů
  • transakce probíhá okamžitě
  • pomáhá řešit i reklamace plateb
  • bez poplatku
Dobírka
  • lze hradit pouze fyzické produkty - tištěné knihy
  • platba až přímo u kurýra při převzetí zásilky
  • 39 Kč, při objednávce od 699 Kč ZDARMA
Proč nakupovat na Palmknihách

Čtenařské recenze

Nezávislé recenze čtenářů Palmknih a Databáze knih

88%
5 hodnocení
Nezávislé hodnocení
  • součet čtenářských hodnocení z nezávislého portálu Databázeknih.cz a e-shopu Palmknihy.
  • jednotlivá hodnocení a recenze naleznete v příslušných záložkách.

Celkové hodnocení Databazeknih 88%

Čtenářská recenze
04.11.2015

Komplexně pojatá kniha shrnující nejdůležitější informace o PR skládající se z pěti částí - historie, teorie, strategie, oblastí PR a rolí PR ve společnosti. Vše je jasně a přehledně vysvětleno a doplněno o praktické příklady. Kniha se čte poměrně rychle, nepočítám-li závěrečný seznam zdrojů, má 230 stránek. Ideální kniha k přípravě státnicových otázek pro všechny, kdo studují marketing a PR.

Ostatní také čtou

Nejširší nabídka e-knih a audioknih

Oblíbené knížky stále při sobě. E-knihy a audioknihy ihned ke stažení.

UKÁZKY ZDARMA pro e-knihy i audioknihy
Heureka vítěz zábava a volný čas Heureka vítěz knihy a e-čtení

Už více než 20 let si k nám chodíte pro napětí, fantazii, lásku i pro nové vědomosti. Děkujeme!