Public relations
Denisa HejlováAle děláme vše pro to, abychom pro vás knihu sehnali.
349 Kč 300 Kč
Ale děláme vše pro to, abychom pro vás knihu sehnali.
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic.
Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.
Kategorie: |
Média, žurnalistika, komunikace
|
Počet stran: | 256 |
Nakladatel: | Grada |
Rok vydání: | 2015 |
Rozměr: | 25 x 18 x 2 cm |
Typ vazby: | vázaná |
Jazyk: | Český |
ISBN tištěné knihy: | 9788024750224 |







- Poštovné ZDARMA při objednávce nad 699 Kč pro všechny dopravce.
- Objednávky expedujeme obvykle do 24 hodin.
- Zásilkovna + 6 000 výdejen
- Balík Do Balíkovny + 2 000 výdejen
- DPD Pickup + 1 200 výdejen
- Balík Na poštu + 3 000 výdejen
- Balík Do ruky - zásilku lze sledovat
- DPD kurýr - zásilku lze sledovat






- lze hradit e-knihy, audioknihy i tištěné knihy, karty Visa, Master Card, Maestro, e-zboží ihned ke stažení fyzické expedujeme do 24 hod
- bez poplatku
- lze hradit e-knihy, audioknihy i tištěné knihy, podporují jen některé banky, okamžitá platba, zboží ihned zpřístupněno expedici
- bez poplatku
- lze hradit pouze e-knihy, audioknihy, dárkové poukazy
- platbu nutno provést manuálně na č. účtu a s var. symbolem
- platba připsána za 1-3 dny
- ihned po připsání platby expedujeme
- bez poplatku
- mezinárodní platební systém Paypal napojený na tisíce e-shopů
- transakce probíhá okamžitě
- pomáhá řešit i reklamace plateb
- bez poplatku
- lze hradit pouze fyzické produkty - tištěné knihy
- platba až přímo u kurýra při převzetí zásilky
- 39 Kč, při objednávce od 699 Kč ZDARMA
Čtenařské recenze
Nezávislé recenze čtenářů Palmknih a Databáze knih


- součet čtenářských hodnocení z nezávislého portálu Databázeknih.cz a e-shopu Palmknihy.
- jednotlivá hodnocení a recenze naleznete v příslušných záložkách.


- vaše recenze a hodnocení usnaďnují výběr těch správných knížek, jako když vstoupíte do obrovské knihovny a po ruce máte zkušeného knihovníka
- zakládáme si na kvalitě a nezávislosti hodnocení i recenzí. Vyžadujeme proto přihlášení.
- staňte se i vy recenzentem, registrujte se a získejte možnost nejen vkládat recenze a hodnocení, ale využívat také elektronickou knihovničku, která vám usnadní správu i nákup knížek.
Celkové hodnocení Databazeknih 88%

Komplexně pojatá kniha shrnující nejdůležitější informace o PR skládající se z pěti částí - historie, teorie, strategie, oblastí PR a rolí PR ve společnosti. Vše je jasně a přehledně vysvětleno a doplněno o praktické příklady. Kniha se čte poměrně rychle, nepočítám-li závěrečný seznam zdrojů, má 230 stránek. Ideální kniha k přípravě státnicových otázek pro všechny, kdo studují marketing a PR.
Více recenzí na Databázeknih.cz
Ostatní také čtou
Oblíbené knížky stále při sobě. E-knihy a audioknihy ihned ke stažení.

