Podrobnosti
-
Nakladatel
-
Edice
Kategorie
-
Výška
- 305.00 mm
-
Šířka
- 216.00 mm
-
Hloubka
- 16.00 mm
-
Hmotnost
- 0.99 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 168
-
Typ vazby
- vázaná s laminovaným potahem
-
Ean
- 9788086116044
-
ISBN
- 9788086116044
O knize
Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. Lokomotiva se osvědčila svými výbornými technickými parametry a...
Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. Lokomotiva se osvědčila svými výbornými technickými parametry a provozními vlastnostmi a...
Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. Lokomotiva se osvědčila svými výbornými technickými parametry a provozními vlastnostmi a během krátké doby zajišt'ovala veškerou vozbu v elektrické trakci od postrkové sIužby až po dopravu rychlíků a expresů. StaIa se základem pro první generaci stejnosměrných lokomotiv Škoda. Druhý svazek monografie popisuje historii provozu jednotlivých lokomotiv řady E 499.0.