Podrobnosti
-
Nakladatel
-
Edice
Kategorie
-
Výška
- 307.00 mm
-
Šířka
- 217.00 mm
-
Hloubka
- 17.00 mm
-
Hmotnost
- 1.03 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 188
-
Typ vazby
- vázaná s laminovaným potahem
-
Ean
- 9788086116037
-
ISBN
- 9788086116037
O knize
Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. Lokomotiva se osvědčila svými výbornými technickými parametry a...
Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. Lokomotiva se osvědčila svými výbornými technickými parametry a provozními vlastnostmi a...
Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. Lokomotiva se osvědčila svými výbornými technickými parametry a provozními vlastnostmi a během krátké doby zajišt'ovala veškerou vozbu v elektrické trakci od postrkové sIužby až po dopravu rychlíků a expresů. StaIa se základem pro první generaci stejnosměrných lokomotiv Škoda. První svazek monografie řady E 499.0 poskytuje informace o její konstrukci, okolnostech vzniku, výrobě a provozu, opravách, rekonstrukcích, modernizacích, a používaných nátěrech