Objednávka

Deník tramvajačky

Deník tramvajačky
Tištěná kniha

47 % (42 Hodnocení)

Deník tramvajačky

47 % (42 Hodnocení)

Tištěná kniha - vázaná s laminovaným potahem

rok vydání 2023

279 Kč

Běžná cena 349 Kč

Ušetříte 70 Kč

Skladem > 5 ks

Podrobnosti

  • Nakladatel
  • Kategorie
  • Ilustrátor
  • Výška
    • 205.00 mm
  • Šířka
    • 135.00 mm
  • Hloubka
    • 21.00 mm
  • Hmotnost
    • 0.36 kg
  • Jazyk
    • čeština
  • Počet stránek
    • 200
  • Typ vazby
    • vázaná s laminovaným potahem
  • Ean
    • 9788020461391
  • ISBN
    • 9788020461391

O knize

Už odmala se chtěla stát tramvajačkou nebo prezidentkou. A protože se jí dětský sen splnil ve velkém stylu, stala se Karolína Hubková rovnou hvězdou pražského dopravního podniku. Jak vidí svět z kabiny řidičky tramvaje? Proč opustila svět modelingu a vybrala si profesi, která bývá vnímána jako tradičně mužská? Co má...
Už odmala se chtěla stát tramvajačkou nebo prezidentkou. A protože se jí dětský sen splnil ve velkém stylu, stala se Karolína Hubková rovnou hvězdou pražského dopravního podniku. Jak vidí svět z kabiny řidičky tramvaje? Proč opustila svět modelingu a vybrala si profesi, která bývá vnímána jako tradičně mužská? Co má ráda na retro...
Už odmala se chtěla stát tramvajačkou nebo prezidentkou. A protože se jí dětský sen splnil ve velkém stylu, stala se Karolína Hubková rovnou hvězdou pražského dopravního podniku. Jak vidí svět z kabiny řidičky tramvaje? Proč opustila svět modelingu a vybrala si profesi, která bývá vnímána jako tradičně mužská? Co má ráda na retro tramvajích? Odlehčené vyprávění nejen z pražských tramvajových kolejí vás rozesměje a ukáže, že život umí být navzdory všem svým nečekaným zatáčkám nádherná jízda.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

47%

(42 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

17.10.2023

35

Koleje lidi spojují. I když, důležitější je spíš každý jeden cestující, kterého svezeme. Jsem se musel smát, když se paní řidička postěžuje, že internet dává šanci lidem se vyjádřit, ale když se jedná o ní, nemá ráda vyjádření na svou osobu. Záporná vyjádření, nutno dodat. Kladná jsou v pohodě. Prý o ní píšou, že je CITUJI: Kráva a k tomu ještě namyšlená. KONEC CITÁTU. No, podle toho, co...
Koleje lidi spojují. I když, důležitější je spíš každý jeden cestující, kterého svezeme. Jsem se musel smát, když se paní řidička postěžuje, že internet...
Koleje lidi spojují. I když, důležitější je spíš každý jeden cestující, kterého svezeme. Jsem se musel smát, když se paní řidička postěžuje, že internet dává šanci lidem se vyjádřit, ale když se jedná o ní, nemá ráda vyjádření na svou osobu. Záporná vyjádření, nutno dodat. Kladná jsou v pohodě. Prý o ní píšou, že je CITUJI: Kráva a k tomu ještě namyšlená. KONEC CITÁTU. No, podle toho, co tady píše, je to snad i pravda. Krom ředitele a svého (druhého) manžela, to tak vyznívá. Ostatní kolem ní, kteří nejsou z Moravy, jsou jen závistivci, pomlouvači a alkoholici. Že by se třeba i kladně vyjádřila k dalším řidičům tramvají, nebo výpravčím – to ne, to jsou jen trosky, o kterých nemá smysl psát. Malá ochutnávka: Ředitel se mnou prohodil několik slov a nyní chtěl na toto setkání navázat. Svět se mi otočil o 180°, když začal mluvit o tramvaji T3 Coupé. Tramvaj T3 Coupé je desingová tramvaj, o které jsem dříve četla. Viděla jsem nějaké návrhy a vím, že to bude prostě pecka. Dnes mi pan ředitel nabídl, zda tuto tramvaj nechci řídit. . . . Jak funguje T3 Coupé v reálu? Nevozí nasraný Pražáky ráno do práce a večer z práce, (i když by se k tomu hodila, díky jedněm dveřím), ale místo toho převážně vozí rozjařené Japonce a další chlastací tůristy. Ano, v T3 Coupé se podává šampaňské (nebo Becherovka) a chlebíčky. O tom si normální cestující v Pražské MHD může nechat jen zdát. Ale také si Godzilláci za to hodně připlatí. Proto jsou tak neustále sluníčkové rozesmátí i přes ty roušky, které snad nesundají ani při spaní. Proto je v této tramvaji tak neustále veselo. To jsou pak pro vás, jako řidiče, obyčejní cestující póvl, kterým jen můžete z kabiny vesele mávat a posílat polibky. Citát: Nejkrásnější pohled na svět není z koňského sedla, ale z místa řidiče historické tramvaje. Celej ten deníček je tak sluníčkovej až je to k z blití. Už jsem jen čekal, kdy na Hradčanech přeběhne přes koleje růžovej jednorožec a na Pražském hradě proletí včelka Mája s drážní lodičkou na hlavě a bude řvát „Jízdenky, prosím!!!“. Japonci by godzillu, to chápu, ale momentálně fotěj panorama Prahy a mávají na paní řidičku. To je ona, ona je první, ona je jediná, ona má všechny ráda . . jájájájenomjá!!!!! Strašný! Citát: Mít rád veřejnou dopravu není ostuda, naopak. Do půlky deníčku je to jen vychloubání. (a musím uznat, že i sem tam nějaká důležitá historická informace) Od půlky už je to jen samé opakování (a musím uznat, že i sem tam nějaká důležitá historická informace) a už jsem ke konci skoro usínal a zíval nudou. Je to opravdu nádhera, takovou práci by měl každý zkusit. Řídit tramvaj znamená jen posílat úsměvy, mávat na lidi, děkovat jim za to, že mi taky mávaj, nechat se obdivovat, dostávat dárky a výplatu. Dávat . . . No není to paráda? Tak tedy, vy, co to ještě neznáte, zavolejte na telefonní číslo, které je u každého jízdního řádu na každé zastávce a staňte se kolegy tady paní řidičky, ať na sebe můžete každý den mávat a mávat a mávat . . . Citát: V životě je získávání informací důležité.
Číst více Číst více
21.10.2023

23

Krásný důkaz toho, co všechno se může vydávat za knihu. Paní řidička jde očividně (a vůbec to nezastírá) po žebříčku stále víš a víš. A to od prvního manžela až po ředitele. Kde se jí však pos®alo první manželství, to nám nějak deníček neřekl. Ale naopak nám řekl, že pan řiditel nabídl paní řidičce, zda nechce jezdit novou historickou chlastací tramvají T3 Coupé. A od této chvíle už to všechno smrdí...
Krásný důkaz toho, co všechno se může vydávat za knihu. Paní řidička jde očividně (a vůbec to nezastírá) po žebříčku stále víš a víš. A to od prvního manžela až po...
Krásný důkaz toho, co všechno se může vydávat za knihu. Paní řidička jde očividně (a vůbec to nezastírá) po žebříčku stále víš a víš. A to od prvního manžela až po ředitele. Kde se jí však pos®alo první manželství, to nám nějak deníček neřekl. Ale naopak nám řekl, že pan řiditel nabídl paní řidičce, zda nechce jezdit novou historickou chlastací tramvají T3 Coupé. A od této chvíle už to všechno smrdí jen samochválou. Pominu-li první komentář, co mi tu pan Dan smazal, mohu říci, že tento komentář bude tvrdší. Ano, další adept na demokratické smazání. To, jak paní v úvozovkách, řidička, pomlouvá své kolegy a vinní je z toho, že jsou alkoholici, rozvedení a utíkají od nich ženy – je zářným příkladem toho, jak jimi opovrhuje. (vlastně taková sorta lidí existuje v každém zaměstnání) Kdežto ředitele, toho má ráda. Nakolik ho má ráda, to nám deníček tají. Možná má doma ještě jeden tajný deníček, ale ten přeci nevydá. Ono stačí už jen to, jak si stěžuje na internet, a že lidé jí jen pomlouvají a tvrdí o ní, že je (doplň si Milku) Je to vlastně smutný příběh, který nám o životě tramvajáků vůbec nic neřekne. Tedy vlastně řekne, ale jen to, co chce paní řidička. A tak zcela jistě vznikne mylná představa o tom, kterak mají tramvajáci krásný a veselý zaměstnání a že na každého jenom mávaj, dostávaj dárky a všichni je vlastně milujou. A strašně mě rozesmála ta pasáž s Národním divadlem. Tohle by mě fakt jako tupouna ani nenapadlo, že divadlo vyhořelo.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat