Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
84%
(59 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
25.4.2023
2
Inspirující a s svěže napsaná kniha o tom, jak naprostá většina organizací fungují špatně a jejich šéfové se chovají tak, jako by věděli všechno nejlépe a své podřízené vnímají jako poslušné ovečky, ke kterým se náležitě chovají ("já jsem šéf - ty jsi můj podřízený a opovaž se zpochybňovat cokoliv co řeknu").
Tohle je jedna z těch knih, která je opravdu inspirující v pravém smyslu a je radost se k...
Inspirující a s svěže napsaná kniha o tom, jak naprostá většina organizací fungují špatně a jejich šéfové se chovají tak, jako by věděli všechno nejlépe a své...
Inspirující a s svěže napsaná kniha o tom, jak naprostá většina organizací fungují špatně a jejich šéfové se chovají tak, jako by věděli všechno nejlépe a své podřízené vnímají jako poslušné ovečky, ke kterým se náležitě chovají ("já jsem šéf - ty jsi můj podřízený a opovaž se zpochybňovat cokoliv co řeknu").
Tohle je jedna z těch knih, která je opravdu inspirující v pravém smyslu a je radost se k ní vracet. Neobsahuje totiž pouze výčet organizací, ve kterých se šéfové chovají jako skuteční lídři (tedy znají pokoru a dokážou se i od svých podřízených něco poučit, nechovají se jako by snědli všechnu moudrost světa), ale obsahuje i zajímavé informace z oblasti psychologie/biologie. Autor se také zamýšlí nad generací baby boomers a nad stylem, jakým své organizace vedou jako šéfové.
*Typickým příkladem toho, před čím autor varuje, je naprostá většina fabrik (alespoň tady v ČR). O zaměstnance nejeví vedení přílišný zájem, zaměstnanci jsou směšně placeni, vedení si myslí, že ví všechno nejlépe a umí si jen urvat pro sebe a na zaměstnancích chce ušetřit co to jde. *
Číst více
Číst více
18.8.2015
2
Povinná literatura pro všechny vedoucí pracovníky - snad by se po jejím přečtení začalo měnit pracovní prostředí v našich organizacích.