Objednávka

Máme pro Vás slevu 100 Kč při nákupu nad 699 Kč. Stačí zadat kód PKSK24 a sleva je Vaše.

Lídři jedí poslední

Lídři jedí poslední
Audiokniha

83 % (56 Hodnocení)

Lídři jedí poslední

83 % (56 Hodnocení)

Podrobnosti

O knize

Jak vybuduji stabilní a a výkonný tým, ve kterém všichni usilují o dosažení společného cíle? Kde nepanuje cynismus a sobectví? Kde jsou si kolegové oporou? Simon Sinek, autor bestselleru Začněte s proč, studoval množství firem, v jejichž čele stojí lídři, kterým více než na sobě a na krátkodobých ziscích záleží na...
Jak vybuduji stabilní a a výkonný tým, ve kterém všichni usilují o dosažení společného cíle? Kde nepanuje cynismus a sobectví? Kde jsou si kolegové oporou? Simon Sinek, autor bestselleru Začněte s proč, studoval množství firem, v jejichž čele stojí lídři, kterým více než na sobě a na krátkodobých ziscích záleží na zaměstnancích. Své...
Jak vybuduji stabilní a a výkonný tým, ve kterém všichni usilují o dosažení společného cíle? Kde nepanuje cynismus a sobectví? Kde jsou si kolegové oporou? Simon Sinek, autor bestselleru Začněte s proč, studoval množství firem, v jejichž čele stojí lídři, kterým více než na sobě a na krátkodobých ziscích záleží na zaměstnancích. Své poznatky pak zpracoval do nové knihy Lídři jedí poslední, kde se jimi můžete inspirovat i vy. Armáda má jasno: důstojníci jedí poslední! Co je v jídelně spíše symbolickým gestem, dostává na bitevním poli vážnější rozměr. Ti nejlepší lídři obětují vlastní pohodlí a bezpečí pro dobro těch, kterým velí. Budují ve své firmě důvěru, pocit jistoty a podporují spolupráci. Jejich zaměstnanci pak táhnou za jeden provaz a dokážou čelit vnějším výzvám. Firmy jsou stabilní a dlouhodobě úspěšné. Tento princip používá lidstvo od dob lovců a sběračů a Simon Sinek ukazuje, že platí stále, možná víc než kdy jindy. Simon Sinek (1973) Simon Sinek je britsko-americký autor, motivační řečník a marketingový konzultant. Je autorem světových bestsellerů: „Začněte s PROČ“, „Lídři jedí poslední“ a „Objevte své PROČ“. Sinek zformuloval a popularizoval koncept „zlatého kruhu“, v jehož středu stojí „proč" - vnitřní smysl existence nebo práce jednotlivce. Vzděláním je etnograf, a tak ho nepřestávají fascinovat lidé a organizace. Spolupracuje se společností Ernst&Young, jíž pomáhá měnit firemní kulturu, nebo s renomovanou RAND Corporation. Spolupracuje nebo spolupracoval i s dalšími firmami a organizacemi, mezi nimi figurují například Microsoft, Disney, Mars, KPMG, Pfizer nebo americká armáda. Gustav Bubník (1962) Gustav Bubník je český televizní herec a dabér, syn hokejisty Augustina Bubníka. Vystudoval pražskou konzervatoř, po dokončení studia prošel angažmá v několika divadlech, např. v Kolíně, na Kladně či v Městských divadlech pražských. Později pracoval jako divadelní producent. Jeho doménou se však staly televizní seriály. Nejprve Boříkovy lapálie a Pan Tau, Malý pitaval z velkého města, Slavné historky zbojnické, Doktor z vejminku, Bambinot, Území bílých králů, Co teď a co potom?.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

83%

(56 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

18.8.2015

2

Povinná literatura pro všechny vedoucí pracovníky - snad by se po jejím přečtení začalo měnit pracovní prostředí v našich organizacích.
25.4.2023

2

Inspirující a s svěže napsaná kniha o tom, jak naprostá většina organizací fungují špatně a jejich šéfové se chovají tak, jako by věděli všechno nejlépe a své podřízené vnímají jako poslušné ovečky, ke kterým se náležitě chovají ("já jsem šéf - ty jsi můj podřízený a opovaž se zpochybňovat cokoliv co řeknu"). Tohle je jedna z těch knih, která je opravdu inspirující v pravém smyslu a je radost se k...
Inspirující a s svěže napsaná kniha o tom, jak naprostá většina organizací fungují špatně a jejich šéfové se chovají tak, jako by věděli všechno nejlépe a své...
Inspirující a s svěže napsaná kniha o tom, jak naprostá většina organizací fungují špatně a jejich šéfové se chovají tak, jako by věděli všechno nejlépe a své podřízené vnímají jako poslušné ovečky, ke kterým se náležitě chovají ("já jsem šéf - ty jsi můj podřízený a opovaž se zpochybňovat cokoliv co řeknu"). Tohle je jedna z těch knih, která je opravdu inspirující v pravém smyslu a je radost se k ní vracet. Neobsahuje totiž pouze výčet organizací, ve kterých se šéfové chovají jako skuteční lídři (tedy znají pokoru a dokážou se i od svých podřízených něco poučit, nechovají se jako by snědli všechnu moudrost světa), ale obsahuje i zajímavé informace z oblasti psychologie/biologie. Autor se také zamýšlí nad generací baby boomers a nad stylem, jakým své organizace vedou jako šéfové. *Typickým příkladem toho, před čím autor varuje, je naprostá většina fabrik (alespoň tady v ČR). O zaměstnance nejeví vedení přílišný zájem, zaměstnanci jsou směšně placeni, vedení si myslí, že ví všechno nejlépe a umí si jen urvat pro sebe a na zaměstnancích chce ušetřit co to jde. *
Číst více Číst více

Více od autora:

Simon Sinek

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat