Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Nekonečná hra

Nekonečná hra
Tištěná kniha

84 % (15 Hodnocení)

Nekonečná hra

84 % (15 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2021

325 Kč

Běžná cena 349 Kč

Ušetříte 24 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Autor bestsellerů Začněte s PROČ a Lídři jedí poslední přichází s novou knihou! Ve své novince představuje koncept konečných a nekonečných her jako cestu k trvale úspěšnému podnikání, jehož cílem není porazit konkurenci, ale stát se nesmrtelnou firmou, ikonou, jež přežije změny, otřesy trhu i sebe samu. A bude...
Autor bestsellerů Začněte s PROČ a Lídři jedí poslední přichází s novou knihou! Ve své novince představuje koncept konečných a nekonečných her jako cestu k trvale úspěšnému podnikání, jehož cílem není porazit konkurenci, ale stát se nesmrtelnou firmou, ikonou, jež přežije změny, otřesy trhu i sebe samu. A bude prospívat lidem a komunitám,...
Autor bestsellerů Začněte s PROČ a Lídři jedí poslední přichází s novou knihou! Ve své novince představuje koncept konečných a nekonečných her jako cestu k trvale úspěšnému podnikání, jehož cílem není porazit konkurenci, ale stát se nesmrtelnou firmou, ikonou, jež přežije změny, otřesy trhu i sebe samu. A bude prospívat lidem a komunitám, v nichž působí. Sinek vysvětluje koncept dvou typů her – konečné a nekonečné –, vycházející z myšlenek Jamese P. Carse a jeho knihy. Ty však aplikuje na firemní prostředí. Konečná hra má začátek, prostředek a konec, přesně definovaný počet hráčů, pevná pravidla a jasný cíl. Vítězové a poražení jsou snadno identifikovatelní... např. hokej, šachy... Nekonečná hra je potom taková, která nemá přesně ohraničený časový horizont, nemá jasná pravidla a nelze ji vyhrát, protože jejím primárním cílem je, aby nikdy neskončila. Do nekonečných her, mezi než se řadí podnikání, politika, studium a vlastně i život samotný, vstupují hráči náhodně. Odcházejí a přicházejí, pravidla se mění a konečný cíl neexistuje. Autor převádí koncept na byznys a tvrdí, že by lídři 21. století měli podnikání vnímat právě jako nekonečnou hru: nezaměřovat se jen na zisk, optimalizace a krátkodobé cíle, ale dívat se do budoucna, řídit se ušlechtilou vizí a usilovat o to, aby jejich podnikání přinášelo užitek nejenom jim, ale také zaměstnancům, zákazníkům a světu. Jen taková firma je pak otevřená inovacím, schopná zvládnout změny, rozvíjí se a inspiruje. Na mnoha příkladech velkých společností ukazuje, že přejít na nekonečnou hru zvládnete i vy.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

84%

(15 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

5.4.2022

2

Dávám velkorysé 4 hvězdičky. Je to totiž koncept, kterému věřím. V podstatě jde o to, že pokud se zaměříme pouze na krátkodobé výsledky (bez ohledu na udržitelnost), budeme dlouhodobého ztrácet. První kapitola obsahuje syntézu současných myšlenek, zbytek doplňuje předložený koncept a několikrát jsem si říkala: dobré poselství, ale mohlo by to mít o polovinu stránek méně. „Vydávat růst pro růst za...
Dávám velkorysé 4 hvězdičky. Je to totiž koncept, kterému věřím. V podstatě jde o to, že pokud se zaměříme pouze na krátkodobé výsledky (bez ohledu na udržitelnost),...
Dávám velkorysé 4 hvězdičky. Je to totiž koncept, kterému věřím. V podstatě jde o to, že pokud se zaměříme pouze na krátkodobé výsledky (bez ohledu na udržitelnost), budeme dlouhodobého ztrácet. První kapitola obsahuje syntézu současných myšlenek, zbytek doplňuje předložený koncept a několikrát jsem si říkala: dobré poselství, ale mohlo by to mít o polovinu stránek méně. „Vydávat růst pro růst za firemní vizi je jako jíst jen proto, abychom nabírali na hmotnosti. Manažeři pak sahají ke strategiím, které vedou k růstu bez jakéhokoli kontextu či vyššího smyslu. Není překvapením, že - stejně jako u lidí - organizace, které jedí jen aby tloustly, nakonec budou trpět zdravotními neduhy.“
Číst více Číst více
19.7.2021

1

Rovnou říkám, že tato kniha můj (podnikatelský) život nezměnila, ale některým z vás by mohla. Ale začněme od začátku. Simon Sinek má dar o věcech mluvit srozumitelně, ale vedle toho trpí syndromem klasického amerického okecávání. Hlavní myšlenka knihy padne v úvodu a pak se již jen rozepisuje více do šířky. Na jednu stranu chápu, že knihu o 20 stran by mu nikdo nevydal, a na druhou stranu jsou...
Rovnou říkám, že tato kniha můj (podnikatelský) život nezměnila, ale některým z vás by mohla. Ale začněme od začátku. Simon Sinek má dar o věcech mluvit...
Rovnou říkám, že tato kniha můj (podnikatelský) život nezměnila, ale některým z vás by mohla. Ale začněme od začátku. Simon Sinek má dar o věcech mluvit srozumitelně, ale vedle toho trpí syndromem klasického amerického okecávání. Hlavní myšlenka knihy padne v úvodu a pak se již jen rozepisuje více do šířky. Na jednu stranu chápu, že knihu o 20 stran by mu nikdo nevydal, a na druhou stranu jsou čtenáři, kterým se ta myšlenka musí pořád a dokola mlátit o hlavu a popisovat na mnoha příkladech, než ji konečně pochopí a vezmou za svou. Já jen, že jak mám již pár podobných knih za sebou, tak už mne to trošku štve :-). Hlavním mottem knihy je, že podnikání (ale i život) je nekonečná hra. Hra, kterou nejde dohrát a jejím cílem není zvítězit, ale udržet se ve hře. Kdo v této hře hraje stylem konečné hry, že ji jednou jakoby dohraje, ten brzy narazí. Tuto myšlenku pak autor dál rozvádí směrem k vedení lidí, důvěře, byznysu, inovacím a tak dále. Pro mne ta kniha byla důležitá v tom, že jsem si uvědomil a pojmenoval, že přesně takto funguji posledních 20 let podnikání. Ač myšlenka nekonečné hry je velmi jednoduchá, tak dokázat ji takto srozumitelně pojmenovat je něco, s čím mi kniha udělala velkou službu. Jedna věc je, když se nějak 20 let chováte a děláte to intuitivně a něco trochu jiného, když to začnete dělat vědomě. Osobně znám ve svém okolí (nejen z pohledu byznysu) mraky lidí, kteří k prácí a životě přistupují se stylem konečné hry - že se teď hecnou a má to konec, že to končí vyděláním nějakých peněz, dosáhnutí cílů, postavení domu, dosáhnutí důchodu apod. Co můžu říci je, že nikdo z nich není nijak šťastný. A i když v podnikání jsou úspěšní a často mnohem více než já, tak bych si nevsadil, že tomu tak u nich bude třeba i za 5-10 let. Tak jak to mají nastavené u sebe či ve firmě, není udržitelné a vědí to i oni sami, což jim způsobuje stres. Změnit styl uvažování je velmi těžké a tato kniha to za ně/vás neudělá, ale může to být alespoň pomyslný první krůček.
Číst více Číst více

Více od autora:

Simon Sinek

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat