Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
78%
(32 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
16.10.2015
1
Výborná kniha! Četla jsem výtisk z r. 1996. Zelený obal na kterém je vyfocená vydlabaná usmívající se dýně s jedním zubem. Úvodní kapitoly jsou věnované základní terminologii v oblasti komunikace a komunikačním zlozvykům. Oblast komunikace je potom možno otestovat prostřednictvím dotazníku komunikačních dovedností, který je součástí knihy. Ona vlastně celá publikace je taková praktická příručka plná...
Výborná kniha! Četla jsem výtisk z r. 1996. Zelený obal na kterém je vyfocená vydlabaná usmívající se dýně s jedním zubem. Úvodní kapitoly jsou věnované základní...
Výborná kniha! Četla jsem výtisk z r. 1996. Zelený obal na kterém je vyfocená vydlabaná usmívající se dýně s jedním zubem. Úvodní kapitoly jsou věnované základní terminologii v oblasti komunikace a komunikačním zlozvykům. Oblast komunikace je potom možno otestovat prostřednictvím dotazníku komunikačních dovedností, který je součástí knihy. Ona vlastně celá publikace je taková praktická příručka plná dotazníků, testů a příkladů. Druhá polovina knihy se věnuje asertivnímu chování. Na příkladech z každodenního života předvádí, jak se nenechat vmanipulovat do situací, které nám nejsou příjemné a jak "slušně" člověka odmítnout nebo si obhájit své stanovisko. Tuto knihu určitě doporučuji k přečtení.
Číst více
Číst více
17.4.2015
Poučná kniha i s testy a cvičeními pro lidi, co by si potřebovali posílit seběvědomí anebo se vůbec naučit říkat NE.