Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

Slovník mediální komunikace

Irena Reifová

364 Kč

Žánr: Vysokoškolská výuka
Počet stran: 328
Nakladatel: Portál
Rok vydání: 2004
Jazyk: Český
Dostupný formát: pdf
Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit