Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

Globální a lokální v marketingové komunikaci

Radim Bačuvčík, a kol.

69 Kč

    Formát titulu:
    Kategorie: Reklama, marketing, obchod
    Počet stran: 136
    Nakladatel: VeRBuM
    Série: Protipóly marketingové komunikace
    Rok vydání: 2013
    Jazyk: Český
    Dostupný formát: pdf
    Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit

Doporučujeme