Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

Sociologie pro ekonomy a manažery

kolektiv a , Alois Surynek , Ivan Nový

271 Kč

Žánr: Právo, politologie, sociologie
Počet stran: 288
Nakladatel: Grada
Rok vydání: 2006
Jazyk: Český
Dostupný formát: pdf
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit