Objednávka

Podnikání pro bohémy

Podnikání pro bohémy
E-kniha

76 % (22 Hodnocení)

Podnikání pro bohémy

76 % (22 Hodnocení)

E-kniha - epub, mobi

rok vydání 2017

Omlouváme se, prodej již byl ukončen. Podívejte se níže na dostupné varianty nebo přejděte na celou naší nabídku.

Podrobnosti

  • Nakladatel
  • Kategorie
  • Formát
    • epub, mobi
  • Věkový limit
    • 0
  • Jazyk
    • čeština
  • Počet stránek
    • 232
  • Délka ukázky
    • 15 %
  • ISBN epub
    • 978-80-756-5220-1

O knize

Tom Hodgkinson se naučil, jak podnikat, a to zrovna nikoli tím nejjednodušším způsobem, ale na základě pracně získané vlastní zkušenosti. Ze čtyřhodinového pracovního nasazení, kdy se jako spisovatel na volné noze živil psaním knih, se vrhl do podnikání, které obnášelo čtrnáct hodin dřiny denně: provozoval knihkupectví...
Tom Hodgkinson se naučil, jak podnikat, a to zrovna nikoli tím nejjednodušším způsobem, ale na základě pracně získané vlastní zkušenosti. Ze čtyřhodinového pracovního nasazení, kdy se jako spisovatel na volné noze živil psaním knih, se vrhl do podnikání, které obnášelo čtrnáct hodin dřiny denně: provozoval knihkupectví, kavárnu a...
Tom Hodgkinson se naučil, jak podnikat, a to zrovna nikoli tím nejjednodušším způsobem, ale na základě pracně získané vlastní zkušenosti. Ze čtyřhodinového pracovního nasazení, kdy se jako spisovatel na volné noze živil psaním knih, se vrhl do podnikání, které obnášelo čtrnáct hodin dřiny denně: provozoval knihkupectví, kavárnu a organizoval vzdělávací kurzy. Z tohoto propagátora pohodového životního stylu se najednou stal neurotický cholerik: hulákal na zaměstnance, hádal se se zákazníky a potýkal se s finančním úřadem. V knize Podnikání pro bohémy se Tom Hodgkinson podělí se čtenáři o své zkušenosti, které během této nelehké cesty nasbíral. Nabízí praktické rady, popisuje komické situace a seznamuje nás se všemi nástroji, jichž je zapotřebí k tomu, abychom mohli přetavit svůj talent do ziskového a zároveň zábavného podnikání. V knize se dozvíme vše od marketingu přes účetnictví až k nutnosti delegovat úkoly na spolupracovníky. Tento základní průvodce pro všechny z nás, kdo usilují o větší svobodu v pracovním životě, nezapomíná ani na umění přesvědčovat a vyjednávat a nabízí návod na to, jak neztratit hlavu, když se člověk ocitne v situaci, kdy mu přes ni začíná přerůstat stres. Každý by měl pracovat sám na sebe. Ale co taková svoboda obnáší? Užívejte si a přitom vydělávejte peníze *** Tom Hodgkinson je zakladatel a šéfredaktor časopisu Idler (Lenoch) a úspěšný autor knih Líný rodič, Jak být líný, Jak být volný a Staré dobré časy, které vyšly česky v Nakladatelství JOTA. V roce 2011 se se svou partnerkou Victorií pustil do provozování Lenochovy akademie filozofie, hospodaření a veselí, kde nabízí prezenční i internetové kurzy pokrývající nejrůznější humanitní obory i praktické dovednosti od filozofie, zpěvu a hraní na ukulele až po lekce podnikání. Další informace, novinky a komentáře z Lenochova světa se pravidelně každý týden objevují na stránce idler.co.uk. *** „Skvostná kniha. Velice čtivá a užitečná pro všechny, kdo se rozhodují k tomu, že učiní zásadní krok a začnou řídit svůj vlastní osud.“ Luke Johnson, bývalý předseda správní rady britské veřejnoprávní televize Channel 4 a společnosti Pizza Express „Je možné vydělávat, zatímco člověk spí? Samozřejmě že ano, a tato kniha vám poskytne pár nápadů, jak na to.“ James Reed, předseda správní rady společností Reed Group „Nepostradatelná publikace pro ty z nás, komu se začínají klížit oči už při samotné myšlence na výkazy.“ Dominic West, herec a režisér

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

76%

(22 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

3.9.2018

3

Od téhle knížky jsem moc neočekávala, ale ze zvědavosti jsem si ji půjčila v knihovně. Myslím, že je ideální pro lidi, kteří reálně uvažují o tom, že by se sami stali živnostníky v oblastech kulturních a kreativních. Kniha vám nedá specifický návod na to, jak podnikat, ale je spíše souhrnem zkušeností na různá témata (newslettery, účetnictví, webovky, atd.), které se mohou hodit a vedou k zamyšlení....
Od téhle knížky jsem moc neočekávala, ale ze zvědavosti jsem si ji půjčila v knihovně. Myslím, že je ideální pro lidi, kteří reálně uvažují o tom, že by se sami...
Od téhle knížky jsem moc neočekávala, ale ze zvědavosti jsem si ji půjčila v knihovně. Myslím, že je ideální pro lidi, kteří reálně uvažují o tom, že by se sami stali živnostníky v oblastech kulturních a kreativních. Kniha vám nedá specifický návod na to, jak podnikat, ale je spíše souhrnem zkušeností na různá témata (newslettery, účetnictví, webovky, atd.), které se mohou hodit a vedou k zamyšlení. Kniha není o tom, jak vytřískat prachy z podnikání, ale jak dělat práci, která vás baví, přijmout odpovědnost, kontrolu nad životem a zažít volnost. Kniha je o podnikání, stejně jako o životní filozofii a férovému přístupu k vlastnímu životu. Je to knížka, která vás nakopne a nebojí se říct věci, které už na západě dávno vědí: že workoholik je otrokem své práce, sociální sítě nikoho nespasí, a že na to, abyste byli výkonní potřebujete i dávku lenosti a nicnedělání. Autorovo vidění světa je mi blízké a určitě si přečtu i jeho další knížky....
Číst více Číst více
12.3.2019

2

V tiráži má kniha uvedený lichý počet stran - 231, takže si ji přidávám do výzvy. Není tak obsáhlá jako jiné Hodgkinsonovy knihy, které jsem četla, ale shrnuje jeho příběh s podnikáním v knihkupectví/kavárně, a i když pasáže týkající se živnostníků v Británii jsou pro nás nepodstatné, tak spousta problémů, se kterými se musel vypořádat, je asi univerzálních - jako třeba postoj zaměstnanců: "Cože, šéf...
V tiráži má kniha uvedený lichý počet stran - 231, takže si ji přidávám do výzvy. Není tak obsáhlá jako jiné Hodgkinsonovy knihy, které jsem četla, ale shrnuje jeho...
V tiráži má kniha uvedený lichý počet stran - 231, takže si ji přidávám do výzvy. Není tak obsáhlá jako jiné Hodgkinsonovy knihy, které jsem četla, ale shrnuje jeho příběh s podnikáním v knihkupectví/kavárně, a i když pasáže týkající se živnostníků v Británii jsou pro nás nepodstatné, tak spousta problémů, se kterými se musel vypořádat, je asi univerzálních - jako třeba postoj zaměstnanců: "Cože, šéf po nás chce práci za tu mizernou almužnu, co nám platí? Vždyť se to tu jmenuje U Lenocha!"
Číst více Číst více

Více od autora:

Tom Hodgkinson

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat