Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

144 Kč

    Formát titulu:
    Kategorie: Pedagogika, didaktika
    Počet stran: 132
    Nakladatel: Grada
    Rok vydání: 2007
    Jazyk: Český
    Dostupný formát: pdf
    Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání tradičního konformismu a transmisivního pojetí výuky. Může přispívat k rozvoji osobnosti všech žáků, a to nejen v oblasti poznávacích schopností, ale také v oblasti afektivní, etické i psychomotorické. Autoři publikace, kterou právě držíte v ruce, však chápou dialog v mnohem širším smyslu než jako formu komunikace či výukovou metodu. Vidí v něm především možnost vzájemného otevírání se člověka člověku, možnost společného hledání a vzájemného obohacování o své znalosti, zkušenosti, postoje, názory či prožitky a emoce. Kniha „Vyučování jako dialog“ je proto určena všem, kteří se zajímají o výchovu a vzdělávání a sledují nebo se přímo účastní změn, jimiž procházejí české základní a střední školy.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit