Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

253 Kč

Žánr: Management, řízení, personalistika
Počet stran: 224
Nakladatel: Grada
Rok vydání: 2009
Jazyk: Český
Dostupný formát: pdf
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit