Objednávka

Získejte slevu na nákup až 500 Kč. 

Teorie a praxe kulturních průmyslů

Recenze

Bez hodnocení

Jazyk

čeština

Teorie a praxe kulturních průmyslů - nové oblasti naší společenské a ekonomické reality... Naše vysokoškolská učebnice zahrnuje řadu relativně samostatných kapitol, které se ale z různých pohledů zabývají jedním tématem z nové oblasti naší společenské a ekonomické reality - kreativními a kulturními...
Teorie a praxe kulturních průmyslů - nové oblasti naší společenské a ekonomické reality... Naše vysokoškolská učebnice zahrnuje řadu relativně samostatných kapitol, které se ale z různých pohledů zabývají jedním tématem z nové oblasti naší společenské a ekonomické reality - kreativními a kulturními průmysly. Toto téma...
Teorie a praxe kulturních průmyslů - nové oblasti naší společenské a ekonomické reality... Naše vysokoškolská učebnice zahrnuje řadu relativně samostatných kapitol, které se ale z různých pohledů zabývají jedním tématem z nové oblasti naší společenské a ekonomické reality - kreativními a kulturními průmysly. Toto téma vstoupilo do euroatlantické ekonomicko-politické debaty intenzivněji na počátku nového milénia se zavedením pojmu kreativní třída. Přišel s ním americký filozof a ekonom Richard Florida a rozpoutal tak rozsáhlou celosvětovou diskusi o efektivitě kreativity ve společensko-ekonomickém prostoru.

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2010

316 Kč

Běžná cena 376 Kč

Ušetříte 60 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

Více od autora:

Miroslav Zelinský

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat