Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 313.00 mm
-
Šířka
- 238.00 mm
-
Hloubka
- 3.00 mm
-
Hmotnost
- 0.10 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 0
-
Typ vazby
- ostatní
-
Ean
- 9790260101258
O knize
V období baroka byla úprava kytarových skladeb pro loutnu (a naopak loutnových pro kytaru) naprosto běžná. Loutnovou Suitu B dur, zachovanou v úvodu rukopisného sborníku Musica sopra il liuto, upravil pro kytaru podle dobových zvyklostí Stanislav Juřica. Ivan Jelínek (1683-1759), současník Bachův a Händelův, byl...
V období baroka byla úprava kytarových skladeb pro loutnu (a naopak loutnových pro kytaru) naprosto běžná. Loutnovou Suitu B dur, zachovanou v úvodu rukopisného sborníku Musica sopra il liuto, upravil pro kytaru podle dobových zvyklostí Stanislav Juřica. Ivan Jelínek (1683-1759), současník Bachův a Händelův, byl varhaníkem benediktinského...
V období baroka byla úprava kytarových skladeb pro loutnu (a naopak loutnových pro kytaru) naprosto běžná. Loutnovou Suitu B dur, zachovanou v úvodu rukopisného sborníku Musica sopra il liuto, upravil pro kytaru podle dobových zvyklostí Stanislav Juřica. Ivan Jelínek (1683-1759), současník Bachův a Händelův, byl varhaníkem benediktinského kláštera sv. Jana pod Skalou. Suitu tvoří šest barokních tanců (Aria, Bourree, Gavotte, Courante, Sarabande, Menuet). Pro vydání byla kompozice transponována do tóniny A dur a doplněna i dvěma verzemi Arie - zdobenou a nezdobenou. Skladba je stejně jako v době svého vzniku určena pro radost z barokního tance a soukromého muzicírování.