Objednávka

Získejte slevu na nákup až 500 Kč. 

Regulace médií

Recenze

Bez hodnocení

Jazyk

čeština

Kniha je určena jak pro studenty předmětů zabývajících se mediálním právem, tak pro vlastníky či pracovníky médií i širší odbornou veřejnost, která se o problematiku médií zajímá. Kniha vysvětluje právní podmínky vzniku oprávnění provozovat některá média (periodický tisk a rozhlasové a televizní...
Kniha je určena jak pro studenty předmětů zabývajících se mediálním právem, tak pro vlastníky či pracovníky médií i širší odbornou veřejnost, která se o problematiku médií zajímá. Kniha vysvětluje právní podmínky vzniku oprávnění provozovat některá média (periodický tisk a rozhlasové a televizní vysílání) a meze...
Kniha je určena jak pro studenty předmětů zabývajících se mediálním právem, tak pro vlastníky či pracovníky médií i širší odbornou veřejnost, která se o problematiku médií zajímá. Kniha vysvětluje právní podmínky vzniku oprávnění provozovat některá média (periodický tisk a rozhlasové a televizní vysílání) a meze přípustných obsahových omezení mediálních sdělení. Jsou v ní již zapracovány poslední legislativní změny, vycházející z rozdělení elektronických mediálních služeb na audiovizuální mediální služby lineární a nelineární. Problematika je nazírána především z pohledu správněprávního, na konkrétních příkladech jsou demonstrovány instituty obecného správního práva. Správněprávní pohled však musí být nutně korigován optikou ústavněprávní.

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2010

336 Kč

Běžná cena 400 Kč

Ušetříte 64 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

Více od autora:

Olga Pouperová

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat