Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 212.00 mm
-
Šířka
- 134.00 mm
-
Hloubka
- 28.00 mm
-
Hmotnost
- 0.59 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 264
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788021098879
-
ISBN
- 9788021098879
O knize
Název Navigátor: Úvod do umění nových médií odkazuje na hlavní cíl knihy, která představuje asociativního průvodce neustále se měnícím prostorem technologicky podmíněného umění. Samotná rychlost vývoje technologií vědy a umění totiž nepředurčuje toto téma k encyklopedickému zpracování. První tři kapitoly knihy zkoumají...
Název Navigátor: Úvod do umění nových médií odkazuje na hlavní cíl knihy, která představuje asociativního průvodce neustále se měnícím prostorem technologicky podmíněného umění. Samotná rychlost vývoje technologií vědy a umění totiž nepředurčuje toto téma k encyklopedickému zpracování. První tři kapitoly knihy zkoumají médium v umění,...
Název Navigátor: Úvod do umění nových médií odkazuje na hlavní cíl knihy, která představuje asociativního průvodce neustále se měnícím prostorem technologicky podmíněného umění. Samotná rychlost vývoje technologií vědy a umění totiž nepředurčuje toto téma k encyklopedickému zpracování. První tři kapitoly knihy zkoumají médium v umění, terminologii nových médií a počátky audiovize. Následující čtyři kapitoly prozkoumají obecné koncepty času, prostoru, těla a kódu v rámci technologií používaných v umění nových médií. Na takto vytyčených konceptuálních osách se Navigátor věnuje formám a příkladům umění nových médií. Najdeme zde asociativní souvislosti mezi konkrétními díly umění videa, zvukového umění / sound artu, performance, interaktivní instalace, robotického umění, telematiky, videomappingu, VJingu, net artu, game artu, softwarového umění, algoritmického umění, umělé inteligence i práce s DNA nebo databázemi. Navigátor je zároveň rozcestníkem, jehož součástí je ilustrovaný jmenný rejstřík, který propojuje odkazy na stránky v knize s dalšími internetovými zdroji (dokumentace děl, rozhovory s autory, jejich webové stránky, databáze a podobně) prostřednictvím QR kódů.