Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
%
( Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
17.4.2025
Hlavním pilířem knihy je fakt, že podstatou novobodého online marketingu je vytvoření hlubšího vztahu ke svým fanouškům a barvitého vyprávění příběhů. Mně se kniha líbila. Napsané čtivě a lehce.
Hlavním pilířem knihy je fakt, že podstatou novobodého online marketingu je vytvoření hlubšího vztahu ke svým fanouškům a barvitého vyprávění příběhů. Mně se kniha...
Hlavním pilířem knihy je fakt, že podstatou novobodého online marketingu je vytvoření hlubšího vztahu ke svým fanouškům a barvitého vyprávění příběhů. Mně se kniha líbila. Napsané čtivě a lehce.
Číst více
18.9.2023
Zajímavý pohled na sociální média a marketing. Nicméně po přečtení této knihy je mi trochu mdlo. A to z toho důvodu, že jsme se stali rukojmí marketérů, sociálních médií a jiných úchyláren. Z knihy jsem si odnesl, že sociální média tu nejsou pro nás. Jsou zde proto, aby nás monetizovali. Ano, příběhy jsou zajímavé v marketingu. Bohužel jsme došli do fáze, že příběhy za značkami se vymýšlejí na...
Zajímavý pohled na sociální média a marketing. Nicméně po přečtení této knihy je mi trochu mdlo. A to z toho důvodu, že jsme se stali rukojmí marketérů, sociálních...
Zajímavý pohled na sociální média a marketing. Nicméně po přečtení této knihy je mi trochu mdlo. A to z toho důvodu, že jsme se stali rukojmí marketérů, sociálních médií a jiných úchyláren. Z knihy jsem si odnesl, že sociální média tu nejsou pro nás. Jsou zde proto, aby nás monetizovali. Ano, příběhy jsou zajímavé v marketingu. Bohužel jsme došli do fáze, že příběhy za značkami se vymýšlejí na objednávku. Podobně jako na tržnici, kde paprika od prodejce je od strýčka z Jižní Moravy. A ve skutečnosti není, dovezla je dodávka velkoobchodu ráno na trh. Když tedy člověk ví, že za humanizací značek a příbězích, stojí marketéři a ne pravda, realita a kvalita zboží, jak tomu mohu věřit? Nemohu, vyvolává to ve mě skepsi a nedůvěru. Je to jako být hipsterem v dnešní době. Je jich hodně a tudíž hispter již nemůže být hipsterem. Ať jdou všichni marketéři a jejich strategie vymývání mozku na místo, kde není připojení k internetu a drží zobák se svými fekáliemi introvertních povah. Tak se můžeme osvobodit od novodobého otroctví zvrácenosti jménem kombinace psychologie - sociálních médií a vytváření příběhů na míru.
Číst více
Číst více