Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
%
( Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
3.5.2022
Ne, že by to byla špatná kniha. Autor hodně vychází ze své vlastní zkušenosti a dává i příklady z praxe. Nicméně pro český a dost možná i celý Evropský trh to není zrovna moc uplatnitelné. Dobře se to čte, ale hodně opakuje věci do kola.
Ne, že by to byla špatná kniha. Autor hodně vychází ze své vlastní zkušenosti a dává i příklady z praxe. Nicméně pro český a dost možná i celý Evropský trh to není...
Ne, že by to byla špatná kniha. Autor hodně vychází ze své vlastní zkušenosti a dává i příklady z praxe. Nicméně pro český a dost možná i celý Evropský trh to není zrovna moc uplatnitelné. Dobře se to čte, ale hodně opakuje věci do kola.
Číst více
18.9.2023
Zajímavý pohled na sociální média a marketing. Nicméně po přečtení této knihy je mi trochu mdlo. A to z toho důvodu, že jsme se stali rukojmí marketérů, sociálních médií a jiných úchyláren. Z knihy jsem si odnesl, že sociální média tu nejsou pro nás. Jsou zde proto, aby nás monetizovali. Ano, příběhy jsou zajímavé v marketingu. Bohužel jsme došli do fáze, že příběhy za značkami se vymýšlejí na...
Zajímavý pohled na sociální média a marketing. Nicméně po přečtení této knihy je mi trochu mdlo. A to z toho důvodu, že jsme se stali rukojmí marketérů, sociálních...
Zajímavý pohled na sociální média a marketing. Nicméně po přečtení této knihy je mi trochu mdlo. A to z toho důvodu, že jsme se stali rukojmí marketérů, sociálních médií a jiných úchyláren. Z knihy jsem si odnesl, že sociální média tu nejsou pro nás. Jsou zde proto, aby nás monetizovali. Ano, příběhy jsou zajímavé v marketingu. Bohužel jsme došli do fáze, že příběhy za značkami se vymýšlejí na objednávku. Podobně jako na tržnici, kde paprika od prodejce je od strýčka z Jižní Moravy. A ve skutečnosti není, dovezla je dodávka velkoobchodu ráno na trh. Když tedy člověk ví, že za humanizací značek a příbězích, stojí marketéři a ne pravda, realita a kvalita zboží, jak tomu mohu věřit? Nemohu, vyvolává to ve mě skepsi a nedůvěru. Je to jako být hipsterem v dnešní době. Je jich hodně a tudíž hispter již nemůže být hipsterem. Ať jdou všichni marketéři a jejich strategie vymývání mozku na místo, kde není připojení k internetu a drží zobák se svými fekáliemi introvertních povah. Tak se můžeme osvobodit od novodobého otroctví zvrácenosti jménem kombinace psychologie - sociálních médií a vytváření příběhů na míru.
Číst více
Číst více