Hitmakeři

Derek Thompson
Skladem 10 ks
brožovaná

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:
?proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
?že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
?že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
?jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
?že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
?jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
?proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
?jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
?proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
?že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu
 

Překladatel: Filip Drlík
Kategorie: Média, žurnalistika, komunikace
Počet stran: 344
Nakladatel: Jan Melvil publishing
Rok vydání: 2017
Rozměr: 22 x 14 x 2 cm
Typ vazby: brožovaná
Jazyk: Český
ISBN tištěné knihy: 9788075550262

Možnosti doručení a plateb
Knihy vám doručíme v pořádku a včas
zasilkovna dpd pošta balikovna
Možnosti doručení
  • Poštovné ZDARMA při objednávce nad 699 Kč pro všechny dopravce.
  • Objednávky expedujeme obvykle do 24 hodin.
Doručení na odběrné místo od 29 Kč
  • Zásilkovna + 6 000 výdejen
  • Balík Do Balíkovny + 2 000 výdejen
  • DPD Pickup + 1 200 výdejen
  • Balík Na poštu + 3 000 výdejen
Doručení na vaši adresu od 89 Kč
  • Balík Do ruky - zásilku lze sledovat
  • DPD kurýr - zásilku lze sledovat
Platíte rychle a bezpečně
převodem visa mastercard paypal
Jak u nás zaplatíte? Online platba kartou - nejoblíbenější metoda
  • lze hradit e-knihy, audioknihy i tištěné knihy, karty Visa, Master Card, Maestro, e-zboží ihned ke stažení  fyzické  expedujeme do 24 hod
  • bez poplatku
Platba expresním převodem 
  • lze hradit e-knihy, audioknihy i tištěné knihy, podporují jen některé banky, okamžitá platba, zboží ihned zpřístupněno expedici
  • bez poplatku
Platba běžným převodem
  • lze hradit pouze e-knihy, audioknihy, dárkové poukazy
  • platbu nutno provést manuálně na č. účtu a s  var. symbolem
  • platba připsána za 1-3 dny
  • ihned po připsání platby expedujeme
  • bez poplatku
PayPal
  • mezinárodní platební systém Paypal napojený na tisíce e-shopů
  • transakce probíhá okamžitě
  • pomáhá řešit i reklamace plateb
  • bez poplatku
Dobírka
  • lze hradit pouze fyzické produkty - tištěné knihy
  • platba až přímo u kurýra při převzetí zásilky
  • 39 Kč, při objednávce od 699 Kč ZDARMA
Proč nakupovat na Palmknihách

Čtenařské recenze

Nezávislé recenze čtenářů Palmknih a Databáze knih

68%
24 hodnocení
Nezávislé hodnocení
  • součet čtenářských hodnocení z nezávislého portálu Databázeknih.cz a e-shopu Palmknihy.
  • jednotlivá hodnocení a recenze naleznete v příslušných záložkách.

Celkové hodnocení Databazeknih 68%

Čtenářská recenze
17.11.2017

Od knihy jsem, podle názvu, očekávala úplně něco jiného. Každopádně se mi velmi líbila. Obsahuje velmi zajímavé poznatky a různé zajímavosti. Na někoho určitě může fungovat i motivačně. Myslím, že se časem opět ráda k této knize vrátím :)

Čtenářská recenze
22.05.2018

Hitmakeři jsou i nejsou návodem na bestseller. Svazek se zabývá hlavně psychologií obecenstva a tímm, co všechno se děje v rovině mezi produktem a obecenstvem. Tohle autor ukazuje na písničkách, výtvarném umění, seriálech i knihách a ukazuje, co všechno má a může mít vliv na to, že se konkrétní věc stane globàlním fenoménem.

Čtenářská recenze
11.12.2019

Nechápu tak nízké hodnocení. Knížka je plná příběhů, neopakuje se, jako většina knih, které mají 300 stran a stačilo by jim 30. Je velmi originální, čtivá a pokud si zapamatujete 10% informaci a faktů, budete i tak mega obohacení o skvělé poznatky, které vám můžou v budoucnu helfnout v byznyse.

Ostatní také čtou

Nejširší nabídka e-knih a audioknih

Oblíbené knížky stále při sobě. E-knihy a audioknihy ihned ke stažení.

UKÁZKY ZDARMA pro e-knihy i audioknihy
Heureka vítěz zábava a volný čas Heureka vítěz knihy a e-čtení

Už více než 20 let si k nám chodíte pro napětí, fantazii, lásku i pro nové vědomosti. Děkujeme!