369 Kč 338 Kč
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.
Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.
Dozvíte se například:
?proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
?že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
?že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
?jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
?že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
?jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
?proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
?jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
?proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
?že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu
Překladatel: | Filip Drlík |
Kategorie: |
Média, žurnalistika, komunikace
|
Počet stran: | 344 |
Nakladatel: | Jan Melvil publishing |
Rok vydání: | 2017 |
Rozměr: | 22 x 14 x 2 cm |
Typ vazby: | brožovaná |
Jazyk: | Český |
ISBN tištěné knihy: | 9788075550262 |







- Poštovné ZDARMA při objednávce nad 699 Kč pro všechny dopravce.
- Objednávky expedujeme obvykle do 24 hodin.
- Zásilkovna + 6 000 výdejen
- Balík Do Balíkovny + 2 000 výdejen
- DPD Pickup + 1 200 výdejen
- Balík Na poštu + 3 000 výdejen
- Balík Do ruky - zásilku lze sledovat
- DPD kurýr - zásilku lze sledovat






- lze hradit e-knihy, audioknihy i tištěné knihy, karty Visa, Master Card, Maestro, e-zboží ihned ke stažení fyzické expedujeme do 24 hod
- bez poplatku
- lze hradit e-knihy, audioknihy i tištěné knihy, podporují jen některé banky, okamžitá platba, zboží ihned zpřístupněno expedici
- bez poplatku
- lze hradit pouze e-knihy, audioknihy, dárkové poukazy
- platbu nutno provést manuálně na č. účtu a s var. symbolem
- platba připsána za 1-3 dny
- ihned po připsání platby expedujeme
- bez poplatku
- mezinárodní platební systém Paypal napojený na tisíce e-shopů
- transakce probíhá okamžitě
- pomáhá řešit i reklamace plateb
- bez poplatku
- lze hradit pouze fyzické produkty - tištěné knihy
- platba až přímo u kurýra při převzetí zásilky
- 39 Kč, při objednávce od 699 Kč ZDARMA
Čtenařské recenze
Nezávislé recenze čtenářů Palmknih a Databáze knih


- součet čtenářských hodnocení z nezávislého portálu Databázeknih.cz a e-shopu Palmknihy.
- jednotlivá hodnocení a recenze naleznete v příslušných záložkách.


- vaše recenze a hodnocení usnaďnují výběr těch správných knížek, jako když vstoupíte do obrovské knihovny a po ruce máte zkušeného knihovníka
- zakládáme si na kvalitě a nezávislosti hodnocení i recenzí. Vyžadujeme proto přihlášení.
- staňte se i vy recenzentem, registrujte se a získejte možnost nejen vkládat recenze a hodnocení, ale využívat také elektronickou knihovničku, která vám usnadní správu i nákup knížek.
Celkové hodnocení Databazeknih 68%

Od knihy jsem, podle názvu, očekávala úplně něco jiného. Každopádně se mi velmi líbila. Obsahuje velmi zajímavé poznatky a různé zajímavosti. Na někoho určitě může fungovat i motivačně. Myslím, že se časem opět ráda k této knize vrátím :)

Hitmakeři jsou i nejsou návodem na bestseller. Svazek se zabývá hlavně psychologií obecenstva a tímm, co všechno se děje v rovině mezi produktem a obecenstvem. Tohle autor ukazuje na písničkách, výtvarném umění, seriálech i knihách a ukazuje, co všechno má a může mít vliv na to, že se konkrétní věc stane globàlním fenoménem.

Nechápu tak nízké hodnocení. Knížka je plná příběhů, neopakuje se, jako většina knih, které mají 300 stran a stačilo by jim 30. Je velmi originální, čtivá a pokud si zapamatujete 10% informaci a faktů, budete i tak mega obohacení o skvělé poznatky, které vám můžou v budoucnu helfnout v byznyse.
Více recenzí na Databázeknih.cz
Ostatní také čtou
Oblíbené knížky stále při sobě. E-knihy a audioknihy ihned ke stažení.

