Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 230.00 mm
-
Šířka
- 161.00 mm
-
Hloubka
- 12.00 mm
-
Hmotnost
- 0.30 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 192
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788026203469
-
ISBN
- 9788026203469
O knize
Bohatě strukturovaná kniha nabízí, slovy autora předmluvy, málo teorie a hodně praxe. Za pomoci mnoha dotazníků, obrázků, tabulek, tipů i příkladů nabízí komplexní informace v oblasti stanovování a dosahování cílů. K tomu využívá mnohé osvědčené modely (SMART, flow, rozlišení důležitého a naléhavého, Paretovo pravidlo)...
Bohatě strukturovaná kniha nabízí, slovy autora předmluvy, málo teorie a hodně praxe. Za pomoci mnoha dotazníků, obrázků, tabulek, tipů i příkladů nabízí komplexní informace v oblasti stanovování a dosahování cílů. K tomu využívá mnohé osvědčené modely (SMART, flow, rozlišení důležitého a naléhavého, Paretovo pravidlo) i vlastní nápady a...
Bohatě strukturovaná kniha nabízí, slovy autora předmluvy, málo teorie a hodně praxe. Za pomoci mnoha dotazníků, obrázků, tabulek, tipů i příkladů nabízí komplexní informace v oblasti stanovování a dosahování cílů. K tomu využívá mnohé osvědčené modely (SMART, flow, rozlišení důležitého a naléhavého, Paretovo pravidlo) i vlastní nápady a zpracovává je do velmi přehledného, srozumitelného a snadno využitelného celku. Čtenáři se naučí např. přetvářet přání na cíle, zvolit si dobré, bezrozporné cíle, vytvořit akční plán v různých časových horizontech, uskutečňovat své cíle s vášní, naučit se zacházet s překážkami, spolupracovat s druhými apod. Kniha je určena pro odborníky pracující v poradenství a managementu, podnikatele, osoby se zájmem o osobní plánování i všechny ty, kdo by své sny rádi proměnili ve skutečnost. Prof. dr. Jörg Knoblauch se tématy stanovování a dosahování cílů zabývá již 30 let. Je obchodním společníkem ve čtyřech firmách zaměřených na časové a životní plánování, personalistiku, sebeřízení a poradenství v oblasti obchodu. Za své podnikatelské aktivity je pravidelně oceňován: jedna z jeho firem mimo jiné získala Best Factory Award, cenu pro malé německé podnikatele. Prodeje Knoblauchových knih přesáhly počet 300 tisíc výtisků. Česky vyšla jeho kniha Time management.