Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
68%
(10 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
30.7.2019
2
Lepší 3*, tak 3,49*.
Hrozně nevyrovnané, famózní sekvence střídá absolutní nuda nebo záplava technických termínů. A to, myslím, nejsem úplný počítačový laik (ne like). Pro lidi, kteří o počítačích a ekonomice (marketingu) moc nevědí, musí být tahle kniha nestravitelná.
Lepší 3*, tak 3,49*.
Hrozně nevyrovnané, famózní sekvence střídá absolutní nuda nebo záplava technických termínů. A to, myslím, nejsem úplný počítačový laik (ne...
Lepší 3*, tak 3,49*.
Hrozně nevyrovnané, famózní sekvence střídá absolutní nuda nebo záplava technických termínů. A to, myslím, nejsem úplný počítačový laik (ne like). Pro lidi, kteří o počítačích a ekonomice (marketingu) moc nevědí, musí být tahle kniha nestravitelná.
Číst více
16.5.2017
2
Velmi poučná kniha o životě v Silicon Valley, start-upech a hlavně o životě ve Facebooku, kterému se věnuje cca polovina knihy. Autor musel po vydání knihy naštvat hodně lidí v mikrokosmu zvaném Silicon Valley, protože velmi nevybíravou formou a jazykem vyhořelého manažera popisuje celou svou životní cestu Křemíkovým údolím a lidi/firmy v něm.
První polovina knihy je o tom, jak autor a parťáci...
Velmi poučná kniha o životě v Silicon Valley, start-upech a hlavně o životě ve Facebooku, kterému se věnuje cca polovina knihy. Autor musel po vydání knihy naštvat...
Velmi poučná kniha o životě v Silicon Valley, start-upech a hlavně o životě ve Facebooku, kterému se věnuje cca polovina knihy. Autor musel po vydání knihy naštvat hodně lidí v mikrokosmu zvaném Silicon Valley, protože velmi nevybíravou formou a jazykem vyhořelého manažera popisuje celou svou životní cestu Křemíkovým údolím a lidi/firmy v něm.
První polovina knihy je o tom, jak autor a parťáci založili a následně prodali startup, což je takový urychlený způsob klasického podnikání, kdy ale negenerujete zisk, ale spíše prestyž a doufáte, že vás nakonec někdo koupí a vy se dostanete do jedné z TOP5 tech firem (Apple, Amazon, Facebook, Microsoft, Google) a získáte job snů, na který byste se předtím nikdy nedostali. Část o zakládání firmy není (alespoň pro mě) až tolik zajímavá jako spíše námluvy s investory a následný prodej. Intriky, podrazy, manipulace a vyjednávání jsou hlavní předpoklady pro dobrý obchod, ne ani tak zajímavý produkt, který většinou pořádně neexistuje a nebo moc nefunguje.
Zhruba druhá poloviny knihy je o Facebooku v době, kdy ještě nebyl zapsaný na burze a o životě v něm a nakonec i období, kdy už na burze je a stává se z něj velký korporát. Tato část knihy mě přišla nesmírně zajímavá a hodně mě otevřela oči, jak Facebook a podobné firmy fungují, jak se tam pracuje, vyvíjí software a jak pracují/podnikají s naším soukromím. Není to ale naštěstí hate zhrzeného zaměstnance a Facebook z toho vychází ještě celkem dobře, což se nedá říci o některých jeho často už bývalých zaměstnancích, s kterými si přes stránky knihy autor vyřizuje účty.
Text knihy je psaný lehkou formou a autor se snaží vysvětlovat i celkem složité postupy, jak fungují investorská kolečka, reklamní systémy a spletité pavučiny vztahů v Silicon Valley. Celé je to psané hodně osobně a nebojí se nakydat pořádnou hromadu špíny i sám na sebe a své skutky a nejen díky tomu mu to všechno pak více věříte.
Za mě doporučuji všem, kteří o založení technologické firmy uvažují a všem, kteří ve své práci musí delat s Facebookem či tam inzerovat.
Číst více
Číst více