Objednávka

Získejte slevu na nákup až 500 Kč. 

Blázinec v Silicon Valley

Recenze(10)

68 %

(10 Recenzí)

Jazyk

čeština

Investoři jsou lidé, kteří mají víc peněz než času. Zaměstnanci jsou lidé, co mají víc času než peněz. Entreprenéři jsou to svůdné mezi tím. A marketing je jako sex – jenom lůzři za něj platí. To je jednoduchý kapitalismus Sillicon Valley! Nahlédněte do světa moderních digitálních firem a...
Investoři jsou lidé, kteří mají víc peněz než času. Zaměstnanci jsou lidé, co mají víc času než peněz. Entreprenéři jsou to svůdné mezi tím. A marketing je jako sex – jenom lůzři za něj platí. To je jednoduchý kapitalismus Sillicon Valley! Nahlédněte do světa moderních digitálních firem a technologií. Do světa, kde se...
Investoři jsou lidé, kteří mají víc peněz než času. Zaměstnanci jsou lidé, co mají víc času než peněz. Entreprenéři jsou to svůdné mezi tím. A marketing je jako sex – jenom lůzři za něj platí. To je jednoduchý kapitalismus Sillicon Valley! Nahlédněte do světa moderních digitálních firem a technologií. Do světa, kde se dějí věci, které jsou na hraně nebo už za hranou všeho a přitom tyhle společnosti a jejich nápady přetvářejí náš každodenní život.

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2017

391 Kč

Běžná cena 449 Kč

Ušetříte 58 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

68%

(10 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

30.7.2019

2

Lepší 3*, tak 3,49*. Hrozně nevyrovnané, famózní sekvence střídá absolutní nuda nebo záplava technických termínů. A to, myslím, nejsem úplný počítačový laik (ne like). Pro lidi, kteří o počítačích a ekonomice (marketingu) moc nevědí, musí být tahle kniha nestravitelná.
Lepší 3*, tak 3,49*. Hrozně nevyrovnané, famózní sekvence střídá absolutní nuda nebo záplava technických termínů. A to, myslím, nejsem úplný počítačový laik (ne...
Lepší 3*, tak 3,49*. Hrozně nevyrovnané, famózní sekvence střídá absolutní nuda nebo záplava technických termínů. A to, myslím, nejsem úplný počítačový laik (ne like). Pro lidi, kteří o počítačích a ekonomice (marketingu) moc nevědí, musí být tahle kniha nestravitelná.
Číst více
16.5.2017

2

Velmi poučná kniha o životě v Silicon Valley, start-upech a hlavně o životě ve Facebooku, kterému se věnuje cca polovina knihy. Autor musel po vydání knihy naštvat hodně lidí v mikrokosmu zvaném Silicon Valley, protože velmi nevybíravou formou a jazykem vyhořelého manažera popisuje celou svou životní cestu Křemíkovým údolím a lidi/firmy v něm. První polovina knihy je o tom, jak autor a parťáci...
Velmi poučná kniha o životě v Silicon Valley, start-upech a hlavně o životě ve Facebooku, kterému se věnuje cca polovina knihy. Autor musel po vydání knihy naštvat...
Velmi poučná kniha o životě v Silicon Valley, start-upech a hlavně o životě ve Facebooku, kterému se věnuje cca polovina knihy. Autor musel po vydání knihy naštvat hodně lidí v mikrokosmu zvaném Silicon Valley, protože velmi nevybíravou formou a jazykem vyhořelého manažera popisuje celou svou životní cestu Křemíkovým údolím a lidi/firmy v něm. První polovina knihy je o tom, jak autor a parťáci založili a následně prodali startup, což je takový urychlený způsob klasického podnikání, kdy ale negenerujete zisk, ale spíše prestyž a doufáte, že vás nakonec někdo koupí a vy se dostanete do jedné z TOP5 tech firem (Apple, Amazon, Facebook, Microsoft, Google) a získáte job snů, na který byste se předtím nikdy nedostali. Část o zakládání firmy není (alespoň pro mě) až tolik zajímavá jako spíše námluvy s investory a následný prodej. Intriky, podrazy, manipulace a vyjednávání jsou hlavní předpoklady pro dobrý obchod, ne ani tak zajímavý produkt, který většinou pořádně neexistuje a nebo moc nefunguje. Zhruba druhá poloviny knihy je o Facebooku v době, kdy ještě nebyl zapsaný na burze a o životě v něm a nakonec i období, kdy už na burze je a stává se z něj velký korporát. Tato část knihy mě přišla nesmírně zajímavá a hodně mě otevřela oči, jak Facebook a podobné firmy fungují, jak se tam pracuje, vyvíjí software a jak pracují/podnikají s naším soukromím. Není to ale naštěstí hate zhrzeného zaměstnance a Facebook z toho vychází ještě celkem dobře, což se nedá říci o některých jeho často už bývalých zaměstnancích, s kterými si přes stránky knihy autor vyřizuje účty. Text knihy je psaný lehkou formou a autor se snaží vysvětlovat i celkem složité postupy, jak fungují investorská kolečka, reklamní systémy a spletité pavučiny vztahů v Silicon Valley. Celé je to psané hodně osobně a nebojí se nakydat pořádnou hromadu špíny i sám na sebe a své skutky a nejen díky tomu mu to všechno pak více věříte. Za mě doporučuji všem, kteří o založení technologické firmy uvažují a všem, kteří ve své práci musí delat s Facebookem či tam inzerovat.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat