Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
75%
(32 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
15.9.2024
1
Když jsem se zeptal jednoho marketingového guru (a věřím, že jednoho z nejlepších markeťáků v ČR), co si mám přečíst, abych se dozvěděl více o marketingu, doporučil mi dvě knihy. Toto je první z nich.
"Když je nastuduješ a opravdu pochopíš, budeš vědět o marketingu víc než 3/4 lidí, kteří se dnes marketingem živí..."
Čtení samotné bylo celkem snadné, kniha je celkem zajímavá a příklady zábavné,...
Když jsem se zeptal jednoho marketingového guru (a věřím, že jednoho z nejlepších markeťáků v ČR), co si mám přečíst, abych se dozvěděl více o marketingu, doporučil...
Když jsem se zeptal jednoho marketingového guru (a věřím, že jednoho z nejlepších markeťáků v ČR), co si mám přečíst, abych se dozvěděl více o marketingu, doporučil mi dvě knihy. Toto je první z nich.
"Když je nastuduješ a opravdu pochopíš, budeš vědět o marketingu víc než 3/4 lidí, kteří se dnes marketingem živí..."
Čtení samotné bylo celkem snadné, kniha je celkem zajímavá a příklady zábavné, ale nezřídka jsem se nad některými stránkami zamýšlel i několik hodin, hledal odkazy, psal poznámky (a počítal...). Ke knize se vracím i po několika týdnech po přečtení. Inspirovala mě začít studovat behaviorální ekonomii.
Číst více
Číst více
26.9.2021
Skvělá knížka, ostatně jako všechny Melvilovky :-)