Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Formát
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 102
-
Délka ukázky
- 10 %
-
ISBN pdf
- 978-80-244-5366-8
O knize
Publikace je výsledkem projektu \"\"Sociální prostředí ve škole a inkluzivní vzdělávání\"\", který je třetí etapou ze tří. Postupně se tým zaměřoval na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (2015), rodiče (2016) a nakonec školní prostředí –pedagogy a spolužáky (2017) a jejich role v procesu výchovy a vzdělávání....
Publikace je výsledkem projektu \"\"Sociální prostředí ve škole a inkluzivní vzdělávání\"\", který je třetí etapou ze tří. Postupně se tým zaměřoval na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (2015), rodiče (2016) a nakonec školní prostředí –pedagogy a spolužáky (2017) a jejich role v procesu výchovy a vzdělávání. Právě škola jako...
Publikace je výsledkem projektu \"\"Sociální prostředí ve škole a inkluzivní vzdělávání\"\", který je třetí etapou ze tří. Postupně se tým zaměřoval na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (2015), rodiče (2016) a nakonec školní prostředí –pedagogy a spolužáky (2017) a jejich role v procesu výchovy a vzdělávání. Právě škola jako komplexní prostředí, tvořena pedagogy a spolužáky, tvoří klima a podmínky pro vzdělávání žáků se zdravotním postižením.