Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
100%
(1 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
7.3.2020
-VELICE KONSTRUKTIVNÍ ZPĚTNÁ VAZBA PRO PRÁCI OPERÁTORA-
Knihu jsem si pořídil když na mé dotazy v práci neexistovali odpovědi a musím napsat že tuto problematiku obsáhne obstojně (získáte ucelený pohled jak celá ta symfonie kolem funguje až mě překvapilo že popisovaná kostra celého byznysu je dost přesná i v našem externím callcentru) . Samozřejmě všechno jde ku předu a některé postupy mohou být...
-VELICE KONSTRUKTIVNÍ ZPĚTNÁ VAZBA PRO PRÁCI OPERÁTORA-
Knihu jsem si pořídil když na mé dotazy v práci neexistovali odpovědi a musím napsat že tuto problematiku...
-VELICE KONSTRUKTIVNÍ ZPĚTNÁ VAZBA PRO PRÁCI OPERÁTORA-
Knihu jsem si pořídil když na mé dotazy v práci neexistovali odpovědi a musím napsat že tuto problematiku obsáhne obstojně (získáte ucelený pohled jak celá ta symfonie kolem funguje až mě překvapilo že popisovaná kostra celého byznysu je dost přesná i v našem externím callcentru) . Samozřejmě všechno jde ku předu a některé postupy mohou být překonané ale celkově jsem i díky této knize odcházel s velice slušnou reputací.
Já jsem spíše zastánce nulových mantinelů ale protože je Telekomunikace kouzelná a může být dost intenzivní, je uklidňující že tu cestu někdo prošel přede mnou. Obsahuje jak postup pro prodej tak následný servis včetně coll, ret, atd nemluvě i o psychické podpoře. Věci jsem si zkoušel hned v praxi a efekt byl opravdu cítit( použité strategie přebírali i ostatní operátoři) . Jako vstupní manuál je optimální protože opravdu ušetří spousty času a nervů nejen vám ale i klientům.
Číst více
Číst více