Objednávka

Telemarketing v praxi

100 % (1)

Kniha - vázaná s laminovaným potahem

Vyprodáno

249 Kč 209 Kč

Ušetříte 40 Kč

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen všem manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. Velice praktická příručka od autorů s mnohaletými zkušenostmi je plná konkrétních rad, návodů, doporučení a reálných příkladů. V novém vydání najdete aktuální data a údaje z oboru a řadu nových zajímavých informací, jako např....
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen všem manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. Velice praktická příručka od autorů s mnohaletými...

Telemarketing v praxi

vázaná s laminovaným potahem

249 Kč 209 Kč

Další formáty a vydání (1)

E-kniha - pdf

Grada, čeština, 2013

Ihned ke stažení

212 Kč

Podrobnosti

O knize

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen všem manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. Velice praktická příručka od autorů s mnohaletými zkušenostmi je plná konkrétních rad, návodů, doporučení a reálných příkladů. V novém vydání najdete aktuální data a údaje z oboru a řadu nových zajímavých informací, jako např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu, a také zcela novou kapitolu, ve které se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora využitím osobnostní typologie MBTI....
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen všem manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. Velice praktická příručka od autorů s mnohaletými zkušenostmi je plná konkrétních rad, návodů, doporučení a reálných příkladů. V novém vydání najdete...
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen všem manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. Velice praktická příručka od autorů s mnohaletými zkušenostmi je plná konkrétních rad, návodů, doporučení a reálných příkladů. V novém vydání najdete aktuální data a údaje z oboru a řadu nových zajímavých informací, jako např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu, a také zcela novou kapitolu, ve které se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora využitím osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je např. vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jedn ání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu praktických ukázek, grafů, telefonických skriptů, základní právní minimum a praktický slovníček pojmů.

Hodnocení

100%

(1)

Hodnotil 1 čtenář
Ve spolupráci s
Ve spolupráci s Databazeknih.cz

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop zobrazují nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Recenze

Čtenářská recenze

7.3.2020
-VELICE KONSTRUKTIVNÍ ZPĚTNÁ VAZBA PRO PRÁCI OPERÁTORA- Knihu jsem si pořídil když na mé dotazy v práci neexistovali odpovědi a musím napsat že tuto problematiku obsáhne obstojně (získáte ucelený pohled jak celá ta symfonie kolem funguje až mě překvapilo že popisovaná kostra celého byznysu je dost přesná i v našem externím callcentru) . Samozřejmě všechno jde ku předu a některé postupy mohou být...
-VELICE KONSTRUKTIVNÍ ZPĚTNÁ VAZBA PRO PRÁCI OPERÁTORA- Knihu jsem si pořídil když na mé dotazy v práci neexistovali odpovědi a musím napsat že tuto problematiku...
-VELICE KONSTRUKTIVNÍ ZPĚTNÁ VAZBA PRO PRÁCI OPERÁTORA- Knihu jsem si pořídil když na mé dotazy v práci neexistovali odpovědi a musím napsat že tuto problematiku obsáhne obstojně (získáte ucelený pohled jak celá ta symfonie kolem funguje až mě překvapilo že popisovaná kostra celého byznysu je dost přesná i v našem externím callcentru) . Samozřejmě všechno jde ku předu a některé postupy mohou být překonané ale celkově jsem i díky této knize odcházel s velice slušnou reputací. Já jsem spíše zastánce nulových mantinelů ale protože je Telekomunikace kouzelná a může být dost intenzivní, je uklidňující že tu cestu někdo prošel přede mnou. Obsahuje jak postup pro prodej tak následný servis včetně coll, ret, atd nemluvě i o psychické podpoře. Věci jsem si zkoušel hned v praxi a efekt byl opravdu cítit( použité strategie přebírali i ostatní operátoři) . Jako vstupní manuál je optimální protože opravdu ušetří spousty času a nervů nejen vám ale i klientům.
Číst více Číst více

Čtenářská recenze

7.3.2020
-VELICE KONSTRUKTIVNÍ ZPĚTNÁ VAZBA PRO PRÁCI OPERÁTORA- Knihu jsem si pořídil když na mé dotazy v práci neexistovali odpovědi a musím napsat že tuto problematiku obsáhne obstojně (získáte ucelený pohled jak celá ta symfonie kolem funguje až mě překvapilo že popisovaná kostra celého byznysu je dost přesná i v našem externím callcentru) . Samozřejmě všechno jde ku předu a některé postupy mohou být...
-VELICE KONSTRUKTIVNÍ ZPĚTNÁ VAZBA PRO PRÁCI OPERÁTORA- Knihu jsem si pořídil když na mé dotazy v práci neexistovali odpovědi a musím napsat že tuto problematiku...
-VELICE KONSTRUKTIVNÍ ZPĚTNÁ VAZBA PRO PRÁCI OPERÁTORA- Knihu jsem si pořídil když na mé dotazy v práci neexistovali odpovědi a musím napsat že tuto problematiku obsáhne obstojně (získáte ucelený pohled jak celá ta symfonie kolem funguje až mě překvapilo že popisovaná kostra celého byznysu je dost přesná i v našem externím callcentru) . Samozřejmě všechno jde ku předu a některé postupy mohou být překonané ale celkově jsem i díky této knize odcházel s velice slušnou reputací. Já jsem spíše zastánce nulových mantinelů ale protože je Telekomunikace kouzelná a může být dost intenzivní, je uklidňující že tu cestu někdo prošel přede mnou. Obsahuje jak postup pro prodej tak následný servis včetně coll, ret, atd nemluvě i o psychické podpoře. Věci jsem si zkoušel hned v praxi a efekt byl opravdu cítit( použité strategie přebírali i ostatní operátoři) . Jako vstupní manuál je optimální protože opravdu ušetří spousty času a nervů nejen vám ale i klientům.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat