Objednávka

Programujeme hry ve Flashi

Programujeme hry ve Flashi
E-kniha

Bez hodnocení

Programujeme hry ve Flashi

Bez hodnocení

E-kniha - pdf

rok vydání 2013

Omlouváme se, prodej již byl ukončen. Přejtěte na celou naší nabídku nebo klikněte na “Zobrazit podobné tituly”.

Podrobnosti

  • Nakladatel
  • Kategorie
  • Formát
    • pdf
  • Věkový limit
    • 0
  • Jazyk
    • čeština
  • Počet stránek
    • 264
  • Délka ukázky
    • 15 %
  • ISBN epub
    • 978-80-251-4085-7
  • ISBN pdf
    • 978-80-251-4084-0

O knize

Jste nadšenými fanoušky her ve Flashi a chtěli byste zkusit nějakou sami vytvořit? Pracujete s ActionScriptem nebo Flashem a rádi byste prohloubili své znalosti zábavnou formou? Ovládněte ActionScript a Flash při vytváření her – prakticky, bez nudných pouček a definic a s plně funkčními výsledky. Autor s bohatými...
Jste nadšenými fanoušky her ve Flashi a chtěli byste zkusit nějakou sami vytvořit? Pracujete s ActionScriptem nebo Flashem a rádi byste prohloubili své znalosti zábavnou formou? Ovládněte ActionScript a Flash při vytváření her – prakticky, bez nudných pouček a definic a s plně funkčními výsledky. Autor s bohatými zkušenostmi s tvorbou her...
Jste nadšenými fanoušky her ve Flashi a chtěli byste zkusit nějakou sami vytvořit? Pracujete s ActionScriptem nebo Flashem a rádi byste prohloubili své znalosti zábavnou formou? Ovládněte ActionScript a Flash při vytváření her – prakticky, bez nudných pouček a definic a s plně funkčními výsledky. Autor s bohatými zkušenostmi s tvorbou her ve Flashi vás povede krok za krokem postupy, jak vytvořit devět klasických her. V každé hře se seznámíte s novými postupy a technikami. Všechny hry budete vyvíjet od prvotního návrhu a základní funkčnosti až po zcela funkční výsledek v podobě hotové hry. Zkušenosti s umělou inteligencí, úrovněmi, počítáním skóre, časovým omezením a pohyblivými cíli nabyté v knize poté můžete dále použít při vývoji vlastních her. Publikace vás mimo jiné naučí, jak: * Navrhnout a vykreslit herní prostředí * Náhodně generovat hrací kameny * Pracovat s nepřáteli a modelovat jejich chování * Počítat skóre a zpřístupnit hráči nápovědu * Korektně aplikovat do hry fyzikální zákony * Nastavit časové omezení O autorovi: Emanuele Feronato se zabývá programovacími jazyky od počátku 80. let a specializuje se především na vývoj webových technologií a her. Vyučoval programování online, nyní vlastní italskou společnost zabývající se vývojem v oblasti Internetu, kde pracuje jako vedoucí programátor. Hry, které vytvořil ve Flashi, se chlubí více než 50 miliony spuštění. Jeho blog najdete na adrese http://www.emanueleferonato.com.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat