Objednávka

Marketingová komunikace

Marketingová komunikace
E-kniha

82 % (7 Hodnocení)

Marketingová komunikace

82 % (7 Hodnocení)

E-kniha - pdf

rok vydání 2011

Omlouváme se, prodej již byl ukončen. Podívejte se níže na dostupné varianty nebo přejděte na celou naší nabídku.

Podrobnosti

  • Nakladatel
  • Kategorie
  • Formát
    • pdf
  • Věkový limit
    • 0
  • Jazyk
    • čeština
  • Počet stránek
    • 224
  • Délka ukázky
    • 8 %
  • ISBN pdf
    • 978-80-247-7516-6

O knize

Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a...
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití...
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

82%

(7 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

26.4.2016
Skvěle napsaná, čtivá a moderní kniha věnující se problematice marketingové komunikace. Pro utřízení informací a vytvoření jakéhosi rozhledu naprosto postačí. Díky jednoduché formě se informace velmi dobře pamatují, čtení je lehké a svižné. Kapitoly knihy jsou vytvořeny podle složení komunikačního mixu.
Skvěle napsaná, čtivá a moderní kniha věnující se problematice marketingové komunikace. Pro utřízení informací a vytvoření jakéhosi rozhledu naprosto postačí. Díky...
Skvěle napsaná, čtivá a moderní kniha věnující se problematice marketingové komunikace. Pro utřízení informací a vytvoření jakéhosi rozhledu naprosto postačí. Díky jednoduché formě se informace velmi dobře pamatují, čtení je lehké a svižné. Kapitoly knihy jsou vytvořeny podle složení komunikačního mixu.
Číst více

Další knihy od autorů

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat