Objednávka

Získejte slevu na nákup až 500 Kč. 

Marketingová komunikace

Recenze(7)

82 %

(7 Recenzí)

Jazyk

čeština

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady...
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého...
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Kniha

251 Kč

E-kniha

254 Kč

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2016

251 Kč

Běžná cena 299 Kč

Ušetříte 48 Kč

Očekávané doručení 6.5.

Skladem > 5 ks

Podrobnosti

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

82%

(7 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

26.4.2016
Skvěle napsaná, čtivá a moderní kniha věnující se problematice marketingové komunikace. Pro utřízení informací a vytvoření jakéhosi rozhledu naprosto postačí. Díky jednoduché formě se informace velmi dobře pamatují, čtení je lehké a svižné. Kapitoly knihy jsou vytvořeny podle složení komunikačního mixu.
Skvěle napsaná, čtivá a moderní kniha věnující se problematice marketingové komunikace. Pro utřízení informací a vytvoření jakéhosi rozhledu naprosto postačí. Díky...
Skvěle napsaná, čtivá a moderní kniha věnující se problematice marketingové komunikace. Pro utřízení informací a vytvoření jakéhosi rozhledu naprosto postačí. Díky jednoduché formě se informace velmi dobře pamatují, čtení je lehké a svižné. Kapitoly knihy jsou vytvořeny podle složení komunikačního mixu.
Číst více

Více od autora:

Miroslav Karlíček

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat