Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Překladatel
-
Formát
- pdf, epub, mobi
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 286
-
Délka ukázky
- 15 %
-
ISBN epub
- 978-80-757-7950-2
-
ISBN pdf
- 978-80-757-7949-6
O knize
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je...
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o...
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o geniální jednotlivce někde v garáži, nebo stohlavé týmy. Novinář Jason Schreirer vyzpovídal stovky profesionálů z velkých studií, jako jsou BioWare, Blizzard nebo LucasArts, i malé nezávislé týmy. V Krvi, potu a pixelech bere čtenáře na výpravu do zákulisí videoherního světa. Během ní ukazuje, kolik dřiny stojí za každým napínavým questem, zábavným levelem a přiměřeně neporazitelným bossem. Kolik uměleckých výzev, technických překážek, tržních požadavků a korporátních výmyslů musejí vývojáři překonat. A že za dobrou hru se často platí i zdravím a osobním životem. ––– Schreier napsal přesvědčivý a často nelichotivý portrét profese, kterou si mnoho hráčů idealizuje. - Wired Schreier píše o notoricky tajnůstkářském videoherním průmyslu, který dobře zná z vlastní zkušenosti. Je to užitečný průvodce herní krajinou současnosti. - GQ Konec Krve, potu a pixelů má jedinou vadu: že to nepokračuje dál. - Forbes