Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

Žena a muž v marketingové komunikaci

Radim Bačuvčík, a kol.

69 Kč

    Formát titulu:
    Kategorie: Reklama, marketing, obchod
    Počet stran: 260
    Nakladatel: VeRBuM
    Série: Protipóly marketingové komunikace
    Rok vydání: 2010
    Jazyk: Český
    Dostupný formát: pdf
    Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit