Podrobnosti
-
Nakladatel
-
Edice
Kategorie
-
Výška
- 242.00 mm
-
Šířka
- 172.00 mm
-
Hloubka
- 15.00 mm
-
Hmotnost
- 0.53 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 138
-
Typ vazby
- vázaná s laminovaným potahem
-
Ean
- 9788074322976
-
ISBN
- 9788074322976
O knize
Přestože první letadlo těžší vzduchu vzlétlo v Praze již v prosinci 1909, první oficiální letiště bylo v Praze založeno až v roce 1919. Do té doby nejčastěji první aviatici využívali chuchelské závodiště, pouze Ing. Jan Kašpar vzlétnul z polí u tehdejšího Proseku. Nepříliš daleko odtud vzniklo první oficiální letiště...
Přestože první letadlo těžší vzduchu vzlétlo v Praze již v prosinci 1909, první oficiální letiště bylo v Praze založeno až v roce 1919. Do té doby nejčastěji první aviatici využívali chuchelské závodiště, pouze Ing. Jan Kašpar vzlétnul z polí u tehdejšího Proseku. Nepříliš daleko odtud vzniklo první oficiální letiště Praha, dnes známé...
Přestože první letadlo těžší vzduchu vzlétlo v Praze již v prosinci 1909, první oficiální letiště bylo v Praze založeno až v roce 1919. Do té doby nejčastěji první aviatici využívali chuchelské závodiště, pouze Ing. Jan Kašpar vzlétnul z polí u tehdejšího Proseku. Nepříliš daleko odtud vzniklo první oficiální letiště Praha, dnes známé jako Praha-Kbely. Až do roku 1937 se jednalo o největší pražské letiště, které plnilo jak vojenskou, tak civilní roli. Letecké továrny a výzkumný letecký ústav využívaly ještě menší letiště jako Praha-Letňany a Praha-Čakovice. Pomyslnou vlajku převzalo v roce 1937 moderně koncipované letiště Ruzyně (dnes Letiště Václava Havla), které zůstalo hlavním leteckým přístavem dodnes. Další svazek edice Zmizelá Praha seznamuje čtenáře s rozvojem letectví v našem hlavním městě.