Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
62%
(18 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
4.2.2017
1
Není to špatné. Řada pouček je opravdu prakticky využitelná ale zase takový klenot to není:-) Jako takový sympatický průlet psychologií komunikace ale postačí. Občas by neuškodilo trochu ubrat na sebechvále. Na druhou stranu, v knize je tak nějak vše podstatné co o komunikaci při podnikání nebo jednání se zákazníkem potřebujete( jak autor sám v textu často uvádí :-) ) a proto vám opravdu stačí přečíst...
Není to špatné. Řada pouček je opravdu prakticky využitelná ale zase takový klenot to není:-) Jako takový sympatický průlet psychologií komunikace ale postačí. Občas...
Není to špatné. Řada pouček je opravdu prakticky využitelná ale zase takový klenot to není:-) Jako takový sympatický průlet psychologií komunikace ale postačí. Občas by neuškodilo trochu ubrat na sebechvále. Na druhou stranu, v knize je tak nějak vše podstatné co o komunikaci při podnikání nebo jednání se zákazníkem potřebujete( jak autor sám v textu často uvádí :-) ) a proto vám opravdu stačí přečíst jen tuto knihu a neztrácet čas s kvanty manažerských motivačních příruček a další takové literatury.
Číst více
Číst více
26.1.2023
Pro mne strašlivé. Možná snad příručka pro hluchoněmého Emzáka, co právě přistál a začal vidět a slyšet. Pozorný čtenář možná najde v celé knize 1-2 novinky a pravdy, jinak je to slátanina o tom, jaký je autor velký pašák.
Pro mne strašlivé. Možná snad příručka pro hluchoněmého Emzáka, co právě přistál a začal vidět a slyšet. Pozorný čtenář možná najde v celé knize 1-2 novinky a pravdy...
Pro mne strašlivé. Možná snad příručka pro hluchoněmého Emzáka, co právě přistál a začal vidět a slyšet. Pozorný čtenář možná najde v celé knize 1-2 novinky a pravdy, jinak je to slátanina o tom, jaký je autor velký pašák.
Číst více