Objednávka

Získejte slevu na nákup až 500 Kč. 

Získejte lidi na svou stranu

Recenze()

Bez hodnocení

( Recenzí)

Jazyk

čeština

Na téma leaderhipu už vyšla celá řada knih, nicméně mnohé z nich zůstávají bohužel na úrovni sofistikovaných teoretických příruček. David Novak, autor knihy Strhněte lidi vlastním příkladem stojí takříkajíc na druhém břehu. Novak, mimořádně úspěšný generální ředitel firmy Yum! Brands (pod hlavičku...
Na téma leaderhipu už vyšla celá řada knih, nicméně mnohé z nich zůstávají bohužel na úrovni sofistikovaných teoretických příruček. David Novak, autor knihy Strhněte lidi vlastním příkladem stojí takříkajíc na druhém břehu. Novak, mimořádně úspěšný generální ředitel firmy Yum! Brands (pod hlavičku této korporace...
Na téma leaderhipu už vyšla celá řada knih, nicméně mnohé z nich zůstávají bohužel na úrovni sofistikovaných teoretických příruček. David Novak, autor knihy Strhněte lidi vlastním příkladem stojí takříkajíc na druhém břehu. Novak, mimořádně úspěšný generální ředitel firmy Yum! Brands (pod hlavičku této korporace spadají renomované řetězce Kentucky Fried Chicken a Pizza Hut a Tacco Bells), přichází s jednoduchými a snadno uchopitelnými zásadami leadershipu, které může okamžitě ve své každodenní vedoucí funkci aplikovat každý: od ředitele velké společnosti až po majitele malé firmy. Novak navíc pochopil jednoduchou pravdu, že pokud chcete svoje lidi nadchnout pro určitou vizi, je třeba být s nimi v co nejtěsnějším kontaktu. Proto vytvořil pro spol. Yum! Brands vzdělávácí program, který shodně nazval Strhněte lidi vlastním příkladem, a osobně tyto semináře doručuje několik týdnů v roce vrcholovým manžerům své korporace po celém světě. Skutečnost, že jeho přistup k leadershipu je životaschopný a funkční dokazuje fakt, že jeho společnost Yum! Brands prokazuje opakovaně po dobu devíti po sobě jdoucích roků každoročně neuvěřitelný růst o 13 %! Novakův přístup, jeho snadno pochopitelné zásady a pravidla vedení lidí, a hlavně jeho prokazatelné výsledky dokazují, že dnes až někdy nadužívaný fenomén leadershipu nemusí pouze „šustit papírem“, ale může se stát praktickým návodem, jak vytvořit tým spolupracovníků, kteří se dokážou nadchnout pro pro vizi svého leadera, a zejména pak jsou ochotní tvrdě pracovat, aby se tyto plány přeměnily v realitu. A to je bezpochyby ambicí každé vůdčí osobnosti.

Tištěná kniha - vázaná s laminovaným potahem a přebalem

rok vydání 2013

229 Kč

Běžná cena 269 Kč

Ušetříte 40 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

%

( Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

1.1.2020
Kniha mne moc nezaujala. Spíše takové povídání o tom, co je člověku povědomé s historkami z řetězců rychlého občerstvení. Daleko lepší je v tomhle ohledu Carnegie a Jak získávat přátele a působit na lidi.
Kniha mne moc nezaujala. Spíše takové povídání o tom, co je člověku povědomé s historkami z řetězců rychlého občerstvení. Daleko lepší je v tomhle ohledu Carnegie a...
Kniha mne moc nezaujala. Spíše takové povídání o tom, co je člověku povědomé s historkami z řetězců rychlého občerstvení. Daleko lepší je v tomhle ohledu Carnegie a Jak získávat přátele a působit na lidi.
Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat