Objednávka

Ways of Seeing

Ways of Seeing
Tištěná kniha

81 % (60 Hodnocení)

Ways of Seeing

81 % (60 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2010

,

angličtina

356 Kč

Běžná cena 360 Kč

Ušetříte 4 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

The current edition sells 10,000 copies per year in the UK alone, and is a key text for anyone studying design or visual culture. With illustrations.
The current edition sells 10,000 copies per year in the UK alone, and is a key text for anyone studying design or visual culture. With illustrations.
The current edition sells 10,000 copies per year in the UK alone, and is a key text for anyone studying design or visual culture. With illustrations.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

81%

(60 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

25.12.2020

3

Myslím, že většina normálních lidí se umění vyhýbá v domnění, že umění vzniklo jen pro těch pár studentú uměleckých škol a několik mimoňú, jejichž podivnost děsí asi tak jako podivnost zapomenutých, hlubinných, hlavonohých monster jenž občas vyvrhne moře. A skutečně tomu asi tak je, nicméně tato kniha je docela přístupná i obyčejným smrtelníkúm. Ze čtyř esejí, mi tři přišli jako docela dobré, no a ta...
Myslím, že většina normálních lidí se umění vyhýbá v domnění, že umění vzniklo jen pro těch pár studentú uměleckých škol a několik mimoňú, jejichž podivnost děsí asi...
Myslím, že většina normálních lidí se umění vyhýbá v domnění, že umění vzniklo jen pro těch pár studentú uměleckých škol a několik mimoňú, jejichž podivnost děsí asi tak jako podivnost zapomenutých, hlubinných, hlavonohých monster jenž občas vyvrhne moře. A skutečně tomu asi tak je, nicméně tato kniha je docela přístupná i obyčejným smrtelníkúm. Ze čtyř esejí, mi tři přišli jako docela dobré, no a ta jedna (ta o olejomalbě) šla nějak mimo mě. Ale i tak slušný výsledek. (Úryvek z eseje o reklamě) "Záměrem je, aby divačka-zákaznice záviděla tomu kým se stane, jakmile si daný výrobek pořídí. Nakupující si má představovat, jak se díky výrobku stane objektem závisti druhých. Závisti, která následně ospravedlní její sebelásku. Jinými slovy řečeno, reklamní obraz ženu připravuje o lásku k jejímu skutečnému já, aby ji vzápětí nabídl zpět navýšenou o cenu výrobku."
Číst více Číst více
17.10.2018

3

Patrik Berger, legendarni hrac FC Liverpool a Sralta Praha, se nam tu pod pseudonymem John vyjadruje k obrazum a ja se divim, ze takhle chytrej chlap byl fotbalista! Kdosi mi rikal, ze to jsou dva ruzni lidi, ale ruku na srdce, kolik znate Bergeru? Ja teda jen jednoho. Prvni tri eseje jsou dobry kladivo na palici, kdy si reknete, "ty vole, jak to, ze jsem o tom nikdy takto nepremyslel," na coz jsem...
Patrik Berger, legendarni hrac FC Liverpool a Sralta Praha, se nam tu pod pseudonymem John vyjadruje k obrazum a ja se divim, ze takhle chytrej chlap byl fotbalista!...
Patrik Berger, legendarni hrac FC Liverpool a Sralta Praha, se nam tu pod pseudonymem John vyjadruje k obrazum a ja se divim, ze takhle chytrej chlap byl fotbalista! Kdosi mi rikal, ze to jsou dva ruzni lidi, ale ruku na srdce, kolik znate Bergeru? Ja teda jen jednoho. Prvni tri eseje jsou dobry kladivo na palici, kdy si reknete, "ty vole, jak to, ze jsem o tom nikdy takto nepremyslel," na coz jsem si samozrejme dokazal v cuku letu odpovedet. No protoze jsi dement, Palivo. Duhh. Esej o oil painting me zarmoutil - pred par stoletimi lidi malovali olejem takovy krasny obrazy a my ted na oleji maximalne tak smazime hranolky a rizky! To jsme to klesli! Posledni esej o reklame me moc nezajimal, protoze jak reklama funguje vim naprosto presne. Vidim Jegra na plakate: objednavam sest Jegru. 8/10, doporucuji vsem lidem dobre vule, pusinky a navidenou u dalsi recenze lidicky. Balicky s donaty nebo donuty mi posilejte na adresu Literarni krumpac Palivo, Evropa 2, 90210.
Číst více Číst více

Více od autora:

John Berger

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat