Objednávka

Dnes doprava zdarma při nákupu nad 333 Kč! 

Warhol

90 % (2)

Kniha - vázaná s laminovaným potahem a přebalem

Skladem > 5 ks

Odesíláme 2.6.

Možnosti doručení a platby

230 Kč

Běžná cena 299 Kč

Ušetříte 69 Kč

Andy Warhol je čelný představitel popartového hnutí. Jako kreativní a kritický pozorovatel americké společnosti dokázal najít ty správné klíče k tak aktuálním tématům, jako jsou spotřeba, materialismus, média a celebrity. Dělal reklamy, komiksy, potisky předmětů běžné spotřeby, portrétoval nejslavnější tváře Hollywoodu, a tím vším přispěl k radikálnímu přehodnocení toho, co je a není umělecké dílo. Právě díky...
Andy Warhol je čelný představitel popartového hnutí. Jako kreativní a kritický pozorovatel americké společnosti dokázal najít ty správné klíče k tak aktuálním tématům, jako jsou spotřeba, materialismus, média a celebrity. Dělal reklamy,...

Warhol

vázaná s laminovaným potahem a přebalem

230 Kč

Podrobnosti

O knize

Andy Warhol je čelný představitel popartového hnutí. Jako kreativní a kritický pozorovatel americké společnosti dokázal najít ty správné klíče k tak aktuálním tématům, jako jsou spotřeba, materialismus, média a celebrity. Dělal reklamy, komiksy, potisky předmětů běžné spotřeby, portrétoval nejslavnější tváře Hollywoodu, a tím vším přispěl k radikálnímu přehodnocení toho, co je a není umělecké dílo. Právě díky Warholovi se plechovka Campbellovy polévky a láhev coca-coly staly objekty se stejnou uměleckou hodnotou jako předměty na klasických zátiších. Spolu s tím Warhol radikálně proměnil i roli samotného umělce: svou slavnou větou „chci být...
Andy Warhol je čelný představitel popartového hnutí. Jako kreativní a kritický pozorovatel americké společnosti dokázal najít ty správné klíče k tak aktuálním tématům, jako jsou spotřeba, materialismus, média a celebrity. Dělal reklamy, komiksy, potisky předmětů běžné spotřeby, portrétoval nejslavnější tváře Hollywoodu, a tím vším přispěl...
Andy Warhol je čelný představitel popartového hnutí. Jako kreativní a kritický pozorovatel americké společnosti dokázal najít ty správné klíče k tak aktuálním tématům, jako jsou spotřeba, materialismus, média a celebrity. Dělal reklamy, komiksy, potisky předmětů běžné spotřeby, portrétoval nejslavnější tváře Hollywoodu, a tím vším přispěl k radikálnímu přehodnocení toho, co je a není umělecké dílo. Právě díky Warholovi se plechovka Campbellovy polévky a láhev coca-coly staly objekty se stejnou uměleckou hodnotou jako předměty na klasických zátiších. Spolu s tím Warhol radikálně proměnil i roli samotného umělce: svou slavnou větou „chci být stroj“ dal najevo opovržení vůči konceptu autorství. Pracoval metodami masové produkce, měl desítky asistentů a své studio rád nazýval fabrikou. Tato kniha přináší vhled do Warholova rozsáhlého a pestrobarevného životního díla, které do umění vneslo taková témata jako bydlení, výroba a konzum, a tak zcela přehodnotilo pojetí „vysokého“ a „nízkého“ umění.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat