Objednávka

Uč jako umělec

84 % (49)

Kniha - brožovaná

Skladem > 5 ks

Možnosti doručení a platby

379 Kč356 Kč

Ušetříte 23 Kč

Frontální výuka, náročná domácí příprava a hodnocení dané průměrem známek. Nic z toho už nemá podle Roberta Čapka v českém školství místo. Co takhle proměnit školní třídu v dílnou plnou radosti a spojit vzdělávání s pozitivními emocemi? Robert Čapek vám vysvětlí, že zdaleka nejvíce se žák naučí při tzv. činnostním učení, tedy ve chvíli, kdy si poznatky a zkušenosti osvojuje vlastní cestou. Z toho by měl vycházet i...
Frontální výuka, náročná domácí příprava a hodnocení dané průměrem známek. Nic z toho už nemá podle Roberta Čapka v českém školství místo. Co takhle proměnit školní třídu v dílnou plnou radosti a spojit vzdělávání s pozitivními emocemi?...

Uč jako umělec

brožovaná

379 Kč356 Kč

Podrobnosti

O knize

Frontální výuka, náročná domácí příprava a hodnocení dané průměrem známek. Nic z toho už nemá podle Roberta Čapka v českém školství místo. Co takhle proměnit školní třídu v dílnou plnou radosti a spojit vzdělávání s pozitivními emocemi? Robert Čapek vám vysvětlí, že zdaleka nejvíce se žák naučí při tzv. činnostním učení, tedy ve chvíli, kdy si poznatky a zkušenosti osvojuje vlastní cestou. Z toho by měl vycházet i učitel, který může používat pro podporu odlišných stylů žáků řadu různých metod, od týmové spolupráce až po velmi efektivní vzájemné učení. Nikdy by naopak neměl žáky srovnávat mezi sebou nebo jim dávat špatné známky. Ať už...
Frontální výuka, náročná domácí příprava a hodnocení dané průměrem známek. Nic z toho už nemá podle Roberta Čapka v českém školství místo. Co takhle proměnit školní třídu v dílnou plnou radosti a spojit vzdělávání s pozitivními emocemi? Robert Čapek vám vysvětlí, že zdaleka nejvíce se žák naučí při tzv. činnostním učení, tedy ve chvíli,...
Frontální výuka, náročná domácí příprava a hodnocení dané průměrem známek. Nic z toho už nemá podle Roberta Čapka v českém školství místo. Co takhle proměnit školní třídu v dílnou plnou radosti a spojit vzdělávání s pozitivními emocemi? Robert Čapek vám vysvětlí, že zdaleka nejvíce se žák naučí při tzv. činnostním učení, tedy ve chvíli, kdy si poznatky a zkušenosti osvojuje vlastní cestou. Z toho by měl vycházet i učitel, který může používat pro podporu odlišných stylů žáků řadu různých metod, od týmové spolupráce až po velmi efektivní vzájemné učení. Nikdy by naopak neměl žáky srovnávat mezi sebou nebo jim dávat špatné známky. Ať už vstupujete do třídy v roli učitele poprvé, nebo už před katedrou stojíte dvacátým rokem, Robert Čapek vám dodá sílu a inspiraci k řadě změn. Naučí vás odhodit všechnu starou veteš – metody a postupy z 19. století a starší – a podnítí vás k hraní a práci, která bude pro vás i pro děti zábavou. Až se vás po přečtení této knihy na chodbě kolega zeptá, co jdete učit, už nikdy neřeknete: „probrat savce“ nebo „procvičit vyjmenovaná slova“. Pravděpodobně zazní: „Jdu předložit svým mladým kolegům zajímavý úkol a zapálit jejich srdce výzkumníka.“ Nebo: „Dnes ve svých žácích probudím kreativce.“

Hodnocení

84%

(49)

Hodnotilo 49 čtenářů
Ve spolupráci s
Ve spolupráci s Databazeknih.cz

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Recenze

Čtenářská recenze

3

29.7.2021
Pokud máte za sebou Líné učitele, můžete na knihu pohlížet ze dvou úhlů. Buď podle rčení “Opakování matka moudrosti” nebo očima “Autor recykluje sám sebe”. Nové věci, nové poznatky se zde nedozvíte. Pokud je to vaše první Čapkova kniha, seznámíte se tu s jeho filozofií a buď s ní souzníte a to vám bránu k dalším jeho knihám pootevře, nebo ne a pak vám ji zabouchne navždy.
Pokud máte za sebou Líné učitele, můžete na knihu pohlížet ze dvou úhlů. Buď podle rčení “Opakování matka moudrosti” nebo očima “Autor recykluje sám sebe”. Nové věci...
Pokud máte za sebou Líné učitele, můžete na knihu pohlížet ze dvou úhlů. Buď podle rčení “Opakování matka moudrosti” nebo očima “Autor recykluje sám sebe”. Nové věci, nové poznatky se zde nedozvíte. Pokud je to vaše první Čapkova kniha, seznámíte se tu s jeho filozofií a buď s ní souzníte a to vám bránu k dalším jeho knihám pootevře, nebo ne a pak vám ji zabouchne navždy.
Číst více

Čtenářská recenze

2

3.6.2021
zážitková výuka má teď zelenou, dokonce i na VŠ; v průběhu posledních pěti let jsem absolvoval mnoho školení, protože se nebráním žádné inovaci, a značnou část rad a doporučení jsem v praxi vyzkoušel, proto jsem pro zlatou střední cestu - kombinovat "zážitek" s klasickou "frontální" výukou kritizovat musím Čapkův přístup především pro jeho nekompromisní přístup a odsudek (všechno dosavadní je špatně...
zážitková výuka má teď zelenou, dokonce i na VŠ; v průběhu posledních pěti let jsem absolvoval mnoho školení, protože se nebráním žádné inovaci, a značnou část rad a...
zážitková výuka má teď zelenou, dokonce i na VŠ; v průběhu posledních pěti let jsem absolvoval mnoho školení, protože se nebráním žádné inovaci, a značnou část rad a doporučení jsem v praxi vyzkoušel, proto jsem pro zlatou střední cestu - kombinovat "zážitek" s klasickou "frontální" výukou kritizovat musím Čapkův přístup především pro jeho nekompromisní přístup a odsudek (všechno dosavadní je špatně, všechno nové je správně; všechny výklady jsou nudné a špatné a přednášející je hlupák nebo kašpar) a absenci objektivního hodnocení zážitkové výuky (v knize není ani jedna zmínka o nedostatcích zážitkové výuky) - každoročně se setkávám s širokým spektrem negativních důsledků zážitkové výuky u většiny gymnazistů přicházejících na VŠ, a to už u přijímaček...
Číst více Číst více

Čtenářská recenze

2

5.7.2021
Velmi inspirativní rychlovka pro učitele, kteří neví, že existuje i něco jiného než diktování do sešitu. Nicméně Čapek v této publikaci pouze recykluje již dříve zveřejněné teze. Je to takový mix Čapkova blogu, série Líný učitel a knihy Moderní didaktika. Pro ty, co Čapka již četli, nic nového.
Velmi inspirativní rychlovka pro učitele, kteří neví, že existuje i něco jiného než diktování do sešitu. Nicméně Čapek v této publikaci pouze recykluje již dříve...
Velmi inspirativní rychlovka pro učitele, kteří neví, že existuje i něco jiného než diktování do sešitu. Nicméně Čapek v této publikaci pouze recykluje již dříve zveřejněné teze. Je to takový mix Čapkova blogu, série Líný učitel a knihy Moderní didaktika. Pro ty, co Čapka již četli, nic nového.
Číst více

Čtenářská recenze

3

25.7.2021
Pokud máte za sebou Líné učitele, můžete na knihu pohlížet ze dvou úhlů. Buď podle rčení “Opakování matka moudrosti” nebo očima “Autor recykluje sám sebe”. Nové věci, nové poznatky se zde nedozvíte. Pokud je to vaše první Čapkova kniha, seznámíte se tu s jeho filozofií a buď s ní souzníte a to vám bránu k dalším jeho knihám pootevře, nebo ne a pak vám ji zabouchne navždy.
Pokud máte za sebou Líné učitele, můžete na knihu pohlížet ze dvou úhlů. Buď podle rčení “Opakování matka moudrosti” nebo očima “Autor recykluje sám sebe”. Nové věci...
Pokud máte za sebou Líné učitele, můžete na knihu pohlížet ze dvou úhlů. Buď podle rčení “Opakování matka moudrosti” nebo očima “Autor recykluje sám sebe”. Nové věci, nové poznatky se zde nedozvíte. Pokud je to vaše první Čapkova kniha, seznámíte se tu s jeho filozofií a buď s ní souzníte a to vám bránu k dalším jeho knihám pootevře, nebo ne a pak vám ji zabouchne navždy.
Číst více

Čtenářská recenze

2

2.6.2021
zážitková výuka má teď zelenou, dokonce i na VŠ; v průběhu posledních pěti let jsem absolvoval mnoho školení, protože se nebráním žádné inovaci, a značnou část rad a doporučení jsem v praxi vyzkoušel, proto jsem pro zlatou střední cestu - kombinovat "zážitek" s klasickou "frontální" výukou kritizovat musím Čapkův přístup především pro jeho nekompromisní přístup a odsudek (všechno dosavadní je špatně...
zážitková výuka má teď zelenou, dokonce i na VŠ; v průběhu posledních pěti let jsem absolvoval mnoho školení, protože se nebráním žádné inovaci, a značnou část rad a...
zážitková výuka má teď zelenou, dokonce i na VŠ; v průběhu posledních pěti let jsem absolvoval mnoho školení, protože se nebráním žádné inovaci, a značnou část rad a doporučení jsem v praxi vyzkoušel, proto jsem pro zlatou střední cestu - kombinovat "zážitek" s klasickou "frontální" výukou kritizovat musím Čapkův přístup především pro jeho nekompromisní přístup a odsudek (všechno dosavadní je špatně, všechno nové je správně; všechny výklady jsou nudné a špatné a přednášející je hlupák nebo kašpar) a absenci objektivního hodnocení zážitkové výuky (v knize není ani jedna zmínka o nedostatcích zážitkové výuky) - každoročně se setkávám s širokým spektrem negativních důsledků zážitkové výuky u většiny gymnazistů přicházejících na VŠ, a to už u přijímaček...
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat