Objednávka

To nejlepší z Nejlepšího copywritera

87 % (11)

Kniha - brožovaná

Skladem > 5 ks

Možnosti doručení a platby

299 Kč 278 Kč

Ušetříte 21 Kč

Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky...
Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i...

To nejlepší z Nejlepšího copywritera

brožovaná

299 Kč 278 Kč

Podrobnosti

O knize

Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových...
Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s...
Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu.

Hodnocení

87%

(11)

Hodnotilo 11 čtenářů
Ve spolupráci s
Ve spolupráci s Databazeknih.cz

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop zobrazují nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Recenze

Čtenářská recenze

1

20.6.2020
Napadá mě tisíc věcí, které bych chtěla vměstnat do jediného komentáře. Skvělé, výborné, bavila jsem se. Poučné, humorné, černohumorné (je vůbec ještě legální slovo "černý"?), vzdělávající, vtipné, vytříbené, bezchybné... Obsahově i gramaticky. V duchu tleskám, děkuji i závidím :-) Paradoxně - jsem úplně necílová skupina. Miluju češtinu - a značná část textu je v odborné angličtině. Ignoruji sociální...
Napadá mě tisíc věcí, které bych chtěla vměstnat do jediného komentáře. Skvělé, výborné, bavila jsem se. Poučné, humorné, černohumorné (je vůbec ještě legální slovo...
Napadá mě tisíc věcí, které bych chtěla vměstnat do jediného komentáře. Skvělé, výborné, bavila jsem se. Poučné, humorné, černohumorné (je vůbec ještě legální slovo "černý"?), vzdělávající, vtipné, vytříbené, bezchybné... Obsahově i gramaticky. V duchu tleskám, děkuji i závidím :-) Paradoxně - jsem úplně necílová skupina. Miluju češtinu - a značná část textu je v odborné angličtině. Ignoruji sociální sítě, asociální nejspíš taky nebudou ty pravé pro mě; je mi jedno, co si kdo myslí, co kdo právě dělá. Nepamatuji si, kdy jsem si koupila cokoli, co bych "potřebovala" jen na základě reklamy, ke štěstí mi stačí minimum. Copywriter by ze mě zešedivěl. A přesto jsem z knihy nadšená. Třetí kapitola byla dokonalé rochněníčko. Takhle jo. Knihu budu našim čtenářům doporučovat, seč se ze mě bude kouřit, jenže je to marný, "vzali se a byli spolu šťastní až do smrti a krváky à la střeva venku" jsou holt žádanější.
Číst více Číst více

Čtenářská recenze

1

20.6.2020
Napadá mě tisíc věcí, které bych chtěla vměstnat do jediného komentáře. Skvělé, výborné, bavila jsem se. Poučné, humorné, černohumorné (je vůbec ještě legální slovo "černý"?), vzdělávající, vtipné, vytříbené, bezchybné... Obsahově i gramaticky. V duchu tleskám, děkuji i závidím :-) Paradoxně - jsem úplně necílová skupina. Miluju češtinu - a značná část textu je v odborné angličtině. Ignoruji sociální...
Napadá mě tisíc věcí, které bych chtěla vměstnat do jediného komentáře. Skvělé, výborné, bavila jsem se. Poučné, humorné, černohumorné (je vůbec ještě legální slovo...
Napadá mě tisíc věcí, které bych chtěla vměstnat do jediného komentáře. Skvělé, výborné, bavila jsem se. Poučné, humorné, černohumorné (je vůbec ještě legální slovo "černý"?), vzdělávající, vtipné, vytříbené, bezchybné... Obsahově i gramaticky. V duchu tleskám, děkuji i závidím :-) Paradoxně - jsem úplně necílová skupina. Miluju češtinu - a značná část textu je v odborné angličtině. Ignoruji sociální sítě, asociální nejspíš taky nebudou ty pravé pro mě; je mi jedno, co si kdo myslí, co kdo právě dělá. Nepamatuji si, kdy jsem si koupila cokoli, co bych "potřebovala" jen na základě reklamy, ke štěstí mi stačí minimum. Copywriter by ze mě zešedivěl. A přesto jsem z knihy nadšená. Třetí kapitola byla dokonalé rochněníčko. Takhle jo. Knihu budu našim čtenářům doporučovat, seč se ze mě bude kouřit, jenže je to marný, "vzali se a byli spolu šťastní až do smrti a krváky à la střeva venku" jsou holt žádanější.
Číst více Číst více

Čtenářská recenze

1.8.2020
Myslím si, že ze mě žádný copywriter nebude, kdo by si taky objednal nějaký text natož slogan od pitomce, co píše samé kraviny. Ale počtení je to dobré, je k němu možné přistupovat i formou příručky a vzít si poučení, jak to prostě dělají jiní, jinde a jinak (špatně). A Šenkapoun umí zaujmout. Dávám plus.
Myslím si, že ze mě žádný copywriter nebude, kdo by si taky objednal nějaký text natož slogan od pitomce, co píše samé kraviny. Ale počtení je to dobré, je k němu...
Myslím si, že ze mě žádný copywriter nebude, kdo by si taky objednal nějaký text natož slogan od pitomce, co píše samé kraviny. Ale počtení je to dobré, je k němu možné přistupovat i formou příručky a vzít si poučení, jak to prostě dělají jiní, jinde a jinak (špatně). A Šenkapoun umí zaujmout. Dávám plus.
Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat